九點幾起左身,,,食完野,,又訓覺,,,>w<
直到1點半,,,就去左佩鳳屋企個到油宣傳單張!!!
油左好多,,我地已經好攰la,,,,就唔油la,,,,
就出去睇鬼片,,,睇到4點半我就要走la,,,,
因為要返屋企,,,咁嘉煒就同我一齊走,,,@w@
我地去左新商場買野食,,,再走,,,,>p<
返到屋企冇野做,,,又係到油野,,,叫我表弟同我一齊油,,
我表弟好鬼死頑皮,,,成日黎整我,,,>p<煩到死!!!!!
->呢個就係我表弟la,,/\/\