cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 27 日  星期一   晴天


..當然,,現在我未成年讓我膚淺*** 開心 分類: 未分類

第一堂,,,就係miss 駱上la,,,咁我同佩鳳又係到油野la,,,miss 駱就問我,,,有冇派比人油啵,咁我就話冇la,,,,咁佢就話我地,,唔識分工合作啵,,,>p< 係某d人唔肯拎去油姐ma~!
英文堂,,,好鬼死白痴,,,,咁打鐘la,,咁左文清同余少莉就拿拿琳汁野走人la,,,因為下一堂係pe堂,,,咁ar sir見到,,,就話佢地d效率好快啵,,,好似d日本仔打到黎la,,,拾野走人咁啵,,,笑死,,,ar sir仲扮d人,,講日本仔打到黎la,,,,快d走a~~笑死我地,,^^~~

pe堂....就落左操場la,,,咁就落去跑圈,,,咁跑完,,miss叫我地分組啵,,,兩個人組,,,但我同佩鳳同嘉煒點分丫,,咁miss就是但搵左一個黎,,,,嘩,,,同佢一組唔死都死la,,,樣衰爆,,>p<咁就做運動la,,,做完就聽miss 講野,,講完,,又叫我地分組,,,今日係四個一組,,,咁我地三個,,,搵多一個啵,....又唔知搵邊個,,,又唔想搵返個個人,,,咁就比miss 鬧la,,,話我地分組都分成咁,,,叫我地跑圈,,,,嘩,,,「魚」爆,,,d男仔又對面坐啵,,,@@跑完,,,又叫我地分組,,,六個人點分a~~咁就搵返個個人la~~~~玩馬騮搶球....@@勁白痴,,,,玩完又厄傳球,,,@@咁差唔多落堂la,,,miss就話我地班有人唔舒服,,,叫班長同兩個同學扶佢返上去啵,,,咁我同佩鳳同嘉煒就扶佢上去la,,,

上到去,,,扶左佢去上去就比人趕走左lo,,,咁就落左去locker拎野,,,拎完就落去買野飲,,,,中文堂,,,係到舉手答問題!!!電腦堂,,ar sir係到教我地整網頁,,,,

落去集隊la,,,咁一落到去,,我地班班d人都未落哂黎,,,咁行過去排隊la,,,咁d班d無聊男仔呢,,,就推d男仔落我地到啵,,勁白痴,,,咁我地傾傾下計,,,個個死人陳子銓同埋個個楊傑森就推黃社個個人落佩鳳到,,佩鳳就撞落我到!!個陣真係想鬧佢嫁,,但係ar soir又係到啵.,,,,所以冇鬧到,,,咁集隊聽d候選人講野la,,,,好大風ar,,,係咁吹,,,凍死,,

講完la,,,咁上班房個陣,,,佩鳳拉左我同陳郁強出去la,,仲以為咩事tim,,,,原來又係傾學校會d野,,,一去到譚sir面前,,,佢就猛禁係到整佢d頭髮,,仲問我地佢頭髮後面係咪有野,,陳先生幫佢整完個頭髮la,,,就傾la,,,就話聽日佩鳳講完之後,,會唔會有幾個人出去講口號啵,,,咁我就話有la<,,ar sir話要四個人啵,,,咁佢就要一定有我同陳先生,,,因為佢係主席,,我係副主席,,,咁就講左好鬼死耐,,,@@

終於講完la,,,返上課室,,,咁又上英文堂,,,,悶死,,,@w@數學堂,,都冇平時咁嘈la,,,咁就上堂聽書la,,,咁個死人沈智偉,,,成日用野整我,,,=.=

pd堂,,,咁我地就要上去手工藝la,,,咁上去六樓,,,,miss 好似唔理我地咁,,咁我地就做功課,,食野,,咁佢就行過黎la,,,,叫我地揀一個圖案,,黎整啵,,,咁我地就揀左鯨,,,好得意嫁,,,咁miss叫我地去影印,,,咁佢就話影p.39,p.54,p.56...咁就去影la,,,我係專登行遠d既,,因為我地唔想咁快返到去,,,想拖延時間,,,咁返到上去,,,咁佢就話影錯啵,,,叫我地再影過~~=.=影完la,,,都差唔多夠鐘lo,,,^^~~

放學la,,,咁落雨la,,,咁佩鳳就話唔驚啵,,最多咪返屋企洗頭lo,,,咁就行lo,,,,嘩,,,都算大雨既,,,不過好好玩,,,雨中漫步~~^^~~幾浪漫丫,,,/\/\返到屋企都濕哂lo!!!!