cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


[`但你始終都丟低我●不想對住我◇﹡〞 開心 分類: 未分類

今日,好鬼死凍a,,我着左兩件冷衫,,再加一件外套,,,都係咁凍ar,,!!

行路返學校個陣,,‘凍死人la,,@w@

集隊個陣,,好大風丫,,凍死人la,,

pd堂,,又係到做學生會d野,,>p<

綜合人文科個陣,,我地係到玩拍賣屋,,勁白痴,,

pe堂a,,,好辛苦a,,,跑步,,第一棒係我丫,跑第一次,,我都好攰la∼∼

仲好鬼死辛苦,,「頭」唔到氣!!又要再跑,,嘩,,,呢次冇咁辛苦,,

終於跑完la,,咁就打籃球,,^^∼∼好好玩丫,,入籃,,/\/\

lunch之後,,集隊,,我地f.1要做bca,,我地班做完la,,

就做個個線上系統,,咁有好多人都做完la,,咁就自己上網,,,

看我地班既係miss余,,勁黑人憎lo∼∼唔比人上網既,,,

邊個做完就抄書啵,,頂佢,,@@我地班差唔多個個都好憎佢,,,

咁佢就數溥la,,睇下邊個冇交,,有我名,,佢就問我la,,個陣郭sir都係到,,

佢就問我la,,我就話一直都冇收過呢本溥,,咁佢就用雞腸講野,,

咁我就答返佢,,郭sir又係到鬧我,,頂佢,,要鬧到我喊,,佢地先肯收聲,,

放人la,,,佢就叫左我留低,,佩鳳同嘉煒就陪我la,,,

佢又係到問我,,問我想佢點做啵,,,我地就扮聽唔明,,/\/\

講講下,,個溫sir又入左黎,,又幫佢係到話我,,,

咁我就用中文講成件事既過程la,,佢就話:聽左呢件事,,我唔知邊個負責,,

咁你就買本溥重新做過la,,又係到幫坐哂<miss 余,,

又搞到我喊la,,,黑人憎!!!!

鬧完la,,miss 余就帶我去copy d工作紙,,咁佢就叫佩鳳同嘉煒自己copy,,

佢就拉左我出去講野,,勁白痴,,係咁講雞腸,,識講中文又唔講,,

咁又問呢樣問個樣,,又叫我跟佢讀英文,,痴線嫁,,

講完la<,我地就要返417做學生會d野,,咁謝丙同陳郁強都係到,,

佢地係到扮野交,,但係就係趁機打我,,@w@

咁我地班既prefect叫左我出去,,同我講d野,,講講下,,嘉煒出黎,,話佢地兩個打佩鳳,,

咁prefect就唔理,,叫佢返入去,,咁過左幾秒,,佩鳳就喊住出黎,,

咁我就知道咩事la,,咁我地叫prefect等一陣,,我好嬲咁行左入去,,

佢地係到睇報紙,,我就搶左佢地份報紙,,我好大力咁打左謝丙個面到,,個陣我好嬲嫁,,

咁佢就話咩事丫,,我就好大聲同好嬲咁答返佢:咩事丫你,,扛佩鳳仲問我咩事,,

佢話:陳郁強炸,,我就話:咁你有冇打丫,,佢話有,,咁prefect就叫返我出去,,

講左陣,,我就上去睇下佩鳳,,佩鳳隻手紅哂丫,,我問佢邊個打,,

佢話陳郁強,,咁我就再衝落去,,落課室,,諗坐打陳生,但係佢地唔係到,,

咁就繼續做la,,咁我同佩鳳係到姐,,咁就關埋門,,拎佢地兩個既書包踩,,

踩左好多腳,,=.=做到6點搭8先返屋企丫,,,>p<