今日,,返到學校,,,就落locker,,,個陣已經都差唔多集隊la,....返到上去,,,
集隊la...咁d老師又唔講野啵,,,又唔知做咩,,,咁就上左課室,,,,
第一堂,,miss又係到鬧人,,,=.=仲叫左我起身答佢點解佢今日咁嬲,,,嚇死我,,,
好彩我識姐,,,如果唔係比老師鬧死,,鬧完la,,,
英文堂,,,有兩堂,,第一堂悶到死,,,第二堂,,唔係郭sir上la∼∼
係個個miss u上,.嘩,,,勁爆黑人憎,,,遲左好耐先放我地,,,係個到讀英文,,白痴嫁,,
數學堂,,都唔係聽書既d人,,,我同佩鳳仲有嘉煒就係到食野,,,又傾計,,
我隔離個個成日搶我d筆既,,,又用野整我同佩鳳既,,,>p<
中文堂,.miss lok 又係到鬧我地,,一個個問我地數學堂做過d咩,,,>p<
差唔多全班都唔聽書,,,所以就比老師鬧lo,,,>w<
lunch仲衰,,,曾慶龍就掉位坐我隔離啵,,叫佢唔好坐係到佢又坐,,,
佢食野食得好核凸ar,,,d 旦糕碎食到成張枱都係,.核凸到嘔,,,
小息之後,,,就集隊la,,,見到佩鳳叫我,,我就望一望佢,,,原來佢話比我聽一d野,,,
就係d班既鄭小姐買左個書包個款同我差唔多,,,咁我就唔理la,,,
咁上班房個陣,,我就行過去同佩鳳講左d野la,,,佢就話我你都係la...樣衰,,,
咁我就好嬲la,,,,行上樓梯個陣已經冇乜心情嫁la,,
返到上去仲衰,,ar sir問我地全班第3班邊個ma∼∼咁我就舉手la∼∼
跟住佢又話全級啵,,,跟住我隔離個個係到串我啵,,,咁我仲嬲la<,,
個陣我唔知點解會咁嬲,,咁ar sir問我做咩,,,咁我隔離個個男仔幫我答,,
話:我騷擾緊佢,,,咁我就唔理la<,,ar sir再問,,洗唔洗幫我掉位,,我話唔洗,,
我就好嬲,,就唔理人地la,,落堂la,,,咁我就同嘉煒一齊la,,,
嘉煒問我頭先做咩啵,,我話冇丫,,佢話我頭先塊面紅哂啵,,,>p<
pd堂,,冇野做,,係到用個d層層疊黎打牌,,,^^∼∼
放學,,又要留係到搞學生會d野,,咁我地係出面做la,,,
做到成6點幾先返屋企∼∼^^∼∼返到屋企,,我家姐仲問我麥樂雞係邊啵,,,,@@
|