今日,,好唔開心丫,,,,,第一,係因為一個人,,,,第二係比人打,,,
好早返學校丫,,,今日,,,又係到做學生會d野,,,搭3前返黎,,d時間都好似唔夠咁既,,,
又擺攤位la,,,,又係到叫口號,,,咁去派宣單呢,,,佩鳳就白痴既,,就去阿佳個到,,
派比佢,,仲要叫我派,,,=.=咁就週圍派la,,,無奈lo,,,
走人la,,,就影相相,,,,就去上堂lo,,,
pe堂,,悶到死,,係到跳15分鐘繩,唔准停喎,,,仲係要,,,,=.=
英文堂a,,,沈智偉a,,,又拎左我d野la,,,,咁我就搶返佢d野la,,,佢就打我隻手la,,,,勁大力丫,,,打到痺左一陣丫,,,
痴線嫁,,,,,痛死我,,,
小息丫,,,死人沈智偉拎左我個english file 入男廁a,,,叫佢拎返,,又唔肯啵,,,
佢就話:叫d班個個xxx黎拎返啵,,,彩佢都傻,,,
數學堂,,,我問沈生,,借紙寫野,,因為好悶a,,又冇心機上堂lo,,,
咁就係到寫野la,,寫寫下,,比沈智偉搶左,,,
佢拎黎摺飛機,,,比ar sir收左a,,我知道佢一定會比miss lok睇既,,
我就驚入面d野比miss睇到la,,,,因為入面寫左d野,,
咁就同ar sir講la,,,佢又係到鬧鬧鬧,,,鬧到我喊,,,
跟住又話咩唔關佢事啵,,,白痴嫁,,,
放學la,,咁返屋企食野,,2點又要返學校,,,
返到學校la,,,咁就跳舞la,,咁miss比我地休息下,,
咁我同佩鳳同嘉煒衝左上去,,買野飲,,,咁買完個陣,,.
我就見到阿佳個家姐同一個女仔入左黎,,咁我見到去,,就走la,,.
佩鳳問我咩事,,我話佢係阿佳個家姐,,咁佩鳳就望下la,,>p<
佩鳳知道左之後,,就話:莫灝佳個家姐,,咁佢就望過黎la,,佩鳳就即刻跑左落去lo,,,
咁佩鳳問我佢隔離個個女仔係咪佢大家姐啵,,,我都唔知丫,,,
|