今日勁趕lo,,,返到學校都集隊la,,,咁就拿拿琳跑落去拎書,,拎完書就集隊,,,,
中文堂,,,死人沈智偉拎左我舊擦膠a,,,唔比返我,,,要我扮喊佢先比返我a~~~>p<
仲有a,,,沈智偉拎左我既野,,比曾慶龍,,,佩鳳拎曾生既筆袋比我,,,曾氐拎佢個筆袋打我隻手丫,,
紅哂,,鬼死咁痛,,又唔知自己大力啵,,黑人憎,,,仲話洗唔洗摸返啵,,,(係都唔比佢摸la,,咸豬手)
lunch 個小息,,勁好玩,,,我地一見到鄭建欣同劉慧雯,,就鬧佢地八婆,,
佢就話返我地et,,,咁我地就特燈行過去,,好大聲咁同佢地嘈,,話佢地「跟風係」,,,笑死,,,
pd堂,,,要落去開會,,,開完la,,,就整攤位lo,,,我地個班就係科技室整,,咁我知道某班係科學室整,,,
咁就專燈行過去睇下,,,見到阿佳,,陳梓豪,「返」板阿佳,,,同其他d女仔,,,,
咁就走過la,,,咁我就同ar air講,,話科學室有人係個到整緊,,,我地等陣走個陣,,去個到整丫,,
ar sir話好,,,咁就上去la,,,,上到去,,有d人走左lo,,,>p<
嘩,,,整個個攤位整左勁耐,,,整到成7點幾先走,,,,>p<
|