今,勁早起身喎,,,6點搭3起身,,,,搭到搭9出門口,,,,
返到學7點搭2,,,就係科學室做學生會d野,,,咁我就cut野la,,,
就cut 到張枱花哂,,唔記得左用野整住,,ar sir入左黎,,,
佢見到張枱花哂,,就係到猛咁鬧我,,,差d鬧到我喊tim a,,,
落去集隊la,,,勁逼lo,,,又冇人同我傾計啵,,,隔離個d全部都係男,,,
好唔習慣,,,冇人同我傾計,,又悶啵,.,,@w@
上去攤位個到la,,,我地就拿拿琳猜彩帶,,就去攤位個到,,,
嘩,,,叫到口嚨都沙埋,,,,猛咁係到叫口號,,叫到痴線,,,
上堂la,,,派返個鎖匙扣比我地la,,,,整得好核凸丫,,,所以唔拎出黎,,>p<
上堂,,又比沈智偉,,曾慶龍佢地,,,整la,,,又拎我d野,,黑人憎,,,,>p<
miss 余堂個陣,,,我地拎d紙,,寫紕問沈智偉同曾慶龍一d野,,關於d班既一個男仔既,,,
lunch,個小息個陣,,仲衰,,,比佢地拎走左個p仔,,,佢地係到拋黎拋去,,,唔比返我,,
黑人憎,,,>p<跟住又係到打我地,,,又拎我地本書,,,搞到我地成日傻婆咁,,有d人睇到既,,但係又唔幫手囉,,,>p<
放學,,,,又要留低做學生會d野,,,咁佩鳳家姐打黎,,叫我地出去,,,咁入返黎個陣呢,,
就見到阿佳la,,,就特登行過去隔離,,咁佩鳳就想推我過去既,,但係避開左,,
整學生會d野,,,整到好鬼死耐,,,,整到成差唔多7點先走,,,
聽日又要7點搭3返學.....><
|