中文堂,,,又去電腦室整野,,,,miss lok仲叫我小息個陣,,,拎返個班長將喎,,,,
科學堂,,,,做實驗.....
夜晚,,,做專題a,,,,,做到夜晚十二點幾,,,,,,眼訓死人la,,,,
冇野寫la........