今日,九點起左身,,,,擦完牙洗完面,,,食完早餐,,
跟住就打比佩鳳,,問佢今日點換衫,,佢就話返屋企先換啵,,,
咁問佢起左身未,,佢話未啵,,,咁我就話你訓醒打比我,,,
佢就話好丫,,,咁我就返房,,,咁我房到諗左陣野,,,,
咁就打比細佬,,同佢講話今日去返溜冰la,,,,因為琴日打左比老公仔,,,
佢話唔得閒,,,要返小學啵,,,咁我都唔係咁想去la,,,所以琴晚就同細佬講話唔知去定唔去,,,
咁係房到諗左陣,,,佢唔去,,,只係悶d姐,,,冇所謂la,,,下次再約過lo,,,,
咁就同細佬講去返溜冰la,,,,咁就收左線lo......
跟住十點就出門口,,,,返學校練舞,,,,,
練到12點搭7到la,,,就放人lo,,,咁就拿拿琳返屋企換衫,,,
換完之後,,,,就出去lo,,,,,,,我就著短衫,短褲,,佩鳳就長衫,短褲,嘉煒就長衫長褲....
去到深水埗就即刻去最高個層,,,搵細佬,,,佢就係到打緊機,,咁我地又打機,,,
係到打鼓,,仲有我同佩鳳係到鬥車,,,,^w^仲玩左好多野tim,,,,
打完la,,,,肚餓la,,,就叫細佬買餐比我地食,,,咁我同佩鳳就買四號餐la,,,
咁嘉煒呢,,,就同我講食老公仔餐啵,,,,,=.=
食完la,,,細佬同李家浩都走鬼左,,咁我地3個就自己行街lo,,,,仲買左雪糕食,同埋我地影左貼紙相,,,^w^
咁我地之前係奇趣天地到玩左三千三十二張飛,,咁我地就係個到揀禮物,,,,
揀到6點幾丫,,,,,>p<送佩鳳返屋企個陣,,,見到咖哩....
返到屋企....我就去食飯la,,佢地已經食緊la,,,,一坐埋去,,,我ar媽問我點解咁遲先返,,,
我話去深水埗la,,,我ar爸就話:拍拖丫,,,我就話冇丫,,,,
佢地成日都話我係到拍拖,,,

跟住我家姐就爆我同男仔出街既事出黎,,,個個男仔係我細佬姐ma,,,,
咁我ar媽就叫我唔好同男仔出街啵,,,睬佢到傻.,.,,,
跟住我屋企人就開始討論我d事la,,,,話我拍拖,,,
又話揀bf要令仔,,要有錢,,,,=.=
傻,,,,既,,,
食飽la,,,咁我就打日記la<,,,打打下,,,我ar爸就叫我打麻雀啵,,,,我就唔係好想打la,,,因為我打緊日記,,,咁就比佢地拉左去打la,,,不過打下都冇所謂la,,,,當玩下lo,,,,
我有嬴錢,,,,,^w^
|