今日,,,九點幾先起身,,,可能係因為ar 爸打左黎,,嘈醒我,,,>p<"
咁就紮頭髮la,,,,今日就好鬼死熱,,,咁我就唔紮一條la,,,紮左「計」,,,,
返到學校,,,就做英文既專題,,,,我就做,,,佢地兩個呢,,,就玩,,,>p<""
做到11點幾到la,,,,ar 沈打黎,,,,叫我去西邨,,,,
跟住去左,,都冇野做既,,,搵笨....
搵完佢地,,,就去食麥當當,,,,食個陣,,,我同佩鳳都買左d 野比ar媽,,,,
而嘉煒就冇買到,,,= =""
2點幾就返左屋企lo....
|