ih堂..小測,,>p<""
小息,,,我地企係樓梯到,,,阿生問我地企係到做咩.../\/\""
pe堂,,miss 廖冇返,,,c班同d班,,黎左我地班房,,,睇片,,^w^""
5點幾,,落左操場,,同游彥斌,梁錦昌,,陳郁強,,玩閃避球,數字球,,,同鎖匙圈...
玩到6點幾就返屋企lo""