週會超悶,,,,睇片,,,>p<"
miss yu個堂,,, d 人作反,,,,好煩,,,,= ="
我地去g03,,,,嘩,,,我地有個d 唔甩色既筆,,,,
d人就拎黎拎去,,,,= =""之後,,,支黑色就唔見左la,,,,
我就嗌破喉嚨....就問邊個拎左,,,,冇人肯認,,,,
跟住我地就去隔離班睇,,,,,冇,,= =""
咁就唔理住先la,,,就去升孔明燈,,,,
我地有2隻,,,咁升左佩鳳榻個隻先,,,,升唔起,,仲爛埋,,,>p<"
跟住去大操場升,,,,我個隻,,,,好野丫,,,升到,,,,
不過最衰幫我地既人,,整到條繩咁短,,,
搞到我地升到唔係咁高....= =""
之後,,,我地班踢班際,,,咁我地就落左去,,,睇,,
贏左丫,,,,4比0.,,,/\/\''
|