今日,,又返左學校lo,,,
係個到,,,做專題,,,
做到12點幾,,,就走左去拾locker,,
之後就去葵盛,,食m記,,,
食完去個到打千秋,,,,
玩千秋個陣,,嘩,,見到d 7.8歲男仔,,係到食煙,,,嘔,,
係個到玩左陣,,,就去左我個到,,.
去左葵涌邨,,之後去商場,,買左d野食,,,跟住就去公園到坐,,
係個到,,玩串人,,
笑死我la,,,個d人係到串我地,,,
不過個d 人就唔係大既,,大唔過我地,,/\/\""
之後就返屋企lo,,,