今日,,雖然落雨,,,但係我同佩鳳都照樣出街癲,,,
去到葵芳,,,就去買野,,,,
係個到食野,,,,
/\/\""
返到屋企,,我ar爸係到發脾氣,,,
係到擲d 牒落地下,,,痴線嫁,,,
仲係到鬧我,,,,>p<""
食飯個陣,,原本應該係好熱鬧,,,但係今日,,可能因為我既關係,,,,
所以全部人都唔出聲,,,>p<"
同我ar爸係到作戰,,,,