pe堂,,,考試la,,,>p<""考體操,,,勁白痴lo,,= =""
中文堂,,,調位丫,,,本來就諗住應該好開心嫁,,,但係調左同一個男仔坐,,,>p<""
電腦堂,,超悶,,,
數學堂,,好留心咁聽書,,但係因為個水泡爆左,,又比人整到好痛,,,所以就好嬲,,,
放學,,又做project,,,