科學堂,,,,超悶....
食完lunch,,,跟住個小息,,,,我地就擺左個書包係locker,,,,
集完隊之後,,,,miss 開咪叫我地出去,,,,
跟住就搭地鐵,,,去灣仔,,,,睇舞蹈表演,,,,
5:40先表演完,,,,跟住又搭地鐵返葵興,,,,
係地鐵個到,,,我地係後面個卡位,,,,一直行去車頭,,,,
好好笑,,,我地一個拖一個,,,有時ar珍帶頭,,,有時我帶頭,,,,
個陣,,,係收工既時間,,,所以好鬼死多人,,,,
跟住就行,,,行,,行,,,帶頭個個就要猛禁講唔該借借,,,,
最後個次,,我地好大膽咁跑出去,,,跑去車頭,,,,^^""
返到屋企,又煲電話粥lo,,,,
|