中文堂,,,,默書,,,,
科學堂,,,落操場個到整孔明燈,,,
咁我地就成隻都係黃色la<,,,就油la,,,,
嘩,,,,整到成身都係,,,隻眼都係,,,成手又係,,,,>p<''
數學堂,,好燥,,= =''
英文堂,,,郭sir 話唔比我地3個一組,,,,
所以呢兩堂,,,我就黑口黑面...>p<''