今日,,佩鳳就話唔坐細佬既車,,,所以就自己行路,,,,
lunch 之後個小息,,,我地班d 男仔同我,佩鳳,嘉煒係到打架,,,
笑死我la,,,用d報紙打人,,,仲用拳頭打佢地,,,/\/\""
玩到癲哂,,,,
第9堂,,,要落禮堂,,,聽個個d白痴講座,,,
悶到抽根,,,
放學,,又去做專題,,,>p<""
做到5點半走人,,,我同佩鳳去左新商場,,,買野食,,,