今日,,9點幾出門口,,,
跟住就去Neway,,唱k,,,
係到個又玩誠實與大膽,,超激,,叫人抱住人幾秒,,又鍚鍚,,,等等,,
之後唱到1點,,,就去左葵芳,,陪嘉煒買ALL★START,,
買完之後,,,,同梁偉杰,,王國杉去葵盛,,
梁偉杰就叔左屋企,,,我地就去等佢,,之後梁偉杰叫我地上佢屋企,,
跟全我地就由18樓,,行樓梯行去佢個層,,,嘩,,行到9樓,,,超恐怖,,,
有人燒個D....搞到我同佩鳳同嘉煒同王國彬,,,驚到半生死,,= =””
梁偉杰黎左la,,,我地就行路落去荃灣...
跟住就係荃灣行街,,,玩,,,
6點幾,,之返屋企,.,,
|