英文堂,,默書,,咁就借左張默書字比嘉煒,,
默完la,,,就問返佢拎個張紙la""
佢又唔比,,仲係到睇,,,咁李芷諾就搶la,,,
嘉煒就唔比,,,之後就搶爛左,,

完左,,我就好嬲,,,自己走左出去,,,冇理到嘉煒同佩鳳,,,
跟住行返上課室又係,,,= =""
完左中文堂,,我地仲以為係lunch,,,/\/\""
商業堂,,,溫左兩堂書,,,一堂就玩下一回合la,,,,
贏左,,,3個冠軍,,,,>p<""
lunch,,咁就去洗手間洗完手叔課室,,
咁張先生踩到梁生既鞋帶,,,又唔認,,,
搞到梁生就屈我踩佢鞋帶,,,
個陣,,超嬲,,就好大聲咁鬧返佢lo,,,,,
prefect 就話我地,,,嗌交出去嗌喎,,,,,
做bca la,,,咁就去504,,,miss yu睇,,
咁我一入到去,,,就見到一舊黑色巴野郁黎郁去,,,咁我就以為係老鼠就咁就大叫,,
原來係滑鼠,,,,笑死.../\/\""
跟住佩鳳同嘉煒就去左個邊,,,我就去左個邊霸電腦,,,,
咁我叫佢地過黎,,,咁佢地就過左黎,,唔夠機,,
咁佩鳳佢地就去返佢地個到,,比人霸左機,,,
又行返個黎我個到,,,嘉煒仲話d人餓狗搶屎,,,,^w^""
咁我同佩鳳做先,,因為唔夠機,,,,做唔夠一個,,,我又開始肚痛la,,,
跟住我叫嘉煒幫我做住先,,,,咁我就休息下,,,>p<""好肚痛丫,,,唔知咩事,,,
放左學,,去做中文專題,,,,燒牒交比miss lok,,,
整到6點幾,,,,>p<""
|