今日,,,見到個天咁黑,,就帶左把傘lo””
音樂堂,,,考唱歌,,我同佩鳳同嘉煒就考la,,
就猛咁係到笑笑笑../\/\””
第六堂,,食飯lo,,因為黑色暴雨既關係....
跟住就返屋企lo,,””me同佩鳳都唔想咁快返屋企,,,
所以就決定去新商場la,,
咁就行去la,,咁阿生,,陳子銓,,同郭楚輝就行上黎la,,
咁佩鳳就係百厭星黎既,,,就用把傘篤佢地d傘la,,,
咁陳生佢地就冇反應返我地..>p<”
去到新商場,,,行左陣,,就走lo,,
跟住行la,,,水浸丫,,咁我地就行過去,,
好好玩丫,,,玩到成身濕哂,,,^w^
|