今日,,,又係一點出門口,,,
之後去左佩鳳屋企睇左一套鬼片之後,,,
就去圖書館lo””係個到搵左個位...
就開始抄野la,,,,先抄商業,,
之後就抄ih,,,,跟住抄到3點幾,,就玩左陣電腦<,,
玩完之後<,,就去m記,,,食野,,
食完之後,,係個到再抄,,,
抄到五點幾,,,,就走lo,,,
佢地就去新商場,,我就返屋企,,,,>p<””