今日,,,小息個陣丫,,,
沈智偉個d白痴仔呢,,,
就收埋左我同佩鳳既數學書,,,
咁就問佢地攞返la,,,
又唔肯攞返出黎,,,搞到我發嬲,,,
踢張枱,,,張枱就跌到落地,,,窄到我隻腳丫,,,好痛,,,
痛到蹲左係到,,,>p<””
小息之後,,中文堂,,miss lok冇返,,
搵人代堂,,咁岩岩窄到隻腳la,,
就問個個miss 可唔可以去洗手間,,
諗住去洗手間睇下隻腳嫁ma,,又唔肯..= =””
閱讀堂,,睇金甲蟲,,好好睇丫,,,
未睇完,,,>p<””
放學,,冇野做,,,
跟住我同佩鳳仲有嘉煒去左新商場到行左陣,,,
就各自各返屋企lo,,,
|