今日,,,七點出門口,,>p<""
返到學校,,係到做英文個本野,,,,
入禮堂,,,睇個個短片....個女仔幾令女丫,,
科技堂,,整相架,,差唔多整完,.,
電腦堂,,,考試,,,@w@""
英文堂,,派返上次個小測卷,,唔合格,,,都冇心機做,,,
ih堂,,,又小測,,,,= =""
pd堂,,,我地班,,,走哂出去,,睇人踢波,,,
我地1e對1d....平手,,,