我地班房,,因為裝修,,所以我地班轉去233室,,,
pd堂,,好嬲,,,= =""
發哂脾氣係到鬧人,,,嬲到我個心痛到,,,,
返到屋企,,,唔知係咪沖涼個陣,,凍親,,,
係到流鼻水丫,,,>p<""
跟住到我玩電腦,,,,老公仔冇上線丫,,,