今日,,,1點幾出門口,,,諗住陪嘉煒去攞訂,,但係我又唔枇去葵芳,,
行左咁多次,,,所以就提意去銅鑼灣,,,,,
去到個到,,,,唔係好熟個到,,,
就亂咁行la,,
不過都去左好多廣場,,,,/\/\""
仲食左好多野,,,,^w^"
行到好攰,,,,,
6點幾先叔屋企,,,,>p<""
返到屋企成7點幾,,,,
比我ar爸鬧我咁遲返,,,,= =""