今日,,,,pd堂,,,,我同佩鳳就同沈智偉,,,,,拎d 傘,,,打人,,,
跟住比佢整爛左把傘,,,= =""
本來就唔嬲既,,,但係比梁生,,,打左幾下,,,,
就爛上加爛,,,就開始嬲la,,,,
跟住就係咁鬧佢地,,,,