今日,,,1點出門口,,,去圖書館,,
玩左陣,,電腦,,,跟住就溫左陣書,,,
溫完就去食麥當當,,
食完,,之後去左新商場,,,
去個陣,,,見到兩個男仔,,,同佢地玩野,,,/\/\””
去到新商場,,,買左好多野,,,又買野食.,,
5點幾就走lo,,,><””