<

 

 

□█□*`哨牙日記 ...Φ``]
★[*希望大家得閒上黎睇吓呀 ≧`★]
*|!\*,,我希望可以做一個出色的前鋒 `""],,【◆◇◆ 把波送在網裹面!...*]
lyhim111
暱稱: 哨牙
性別: 男
國家: 香港
最新文章
12/12
生日!!哈哈
無聊o既一日
有小小唔開心呀>33...
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
hyman
xo日記
寶儀日記
呀ling日記
杜c日記
杜娟日記
明治日記
林欣穎日記
城仔日記
哨牙相簿
袋苗日記
葉子日記
廖麗婷日記
嘉恩日記
劉庭昕日記
日曆
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


生日!!哈哈

哈哈,今日係我o既生日呀,但今朝1早就要返學優化班,之後趕著去tw換身份證

呀!!攪完之後去比賽喇!!去到要等成個鐘,極悶bo!!我地一齊玩game!!哈哈我唔

洗輸呀!!開始比賽喇!!開頭係咁輸,我仲撞到條骨,好痛呀!!先輸第1局,第2局仲

痛緊呀,不過咁多場呢場係我殺得最多波o既一場最後人地23分果陣時,我打

波打出界,比肥袁換咗出場,好失望!!唔知係唔係我撞親d反應慢咗(人地話我

o既)定係我打出界先換我出黎,唉好唔開心,但係今日係我生日,我唔想唔開心

咁過,z,肥鋒果d可能係最後1年打喇,我覺得好對佢地唔住呀!!成個學界比賽都

表現好差(對唔住呀)之後同呀朱,呀陳,呀趙,bb行街街,之後呀趙果fd呀ling黎咗

之後我地一齊玩等呀朱學畫畫,再行咗一陣呀朱果呀媽黎咗!!一齊落樓下食野

過多陣我就返長(髮)食火鍋,食完返屋企!同呀fer傾電話,之後食蛋糕,飲d酒,睇

波,我見車仔win緊2球就去訓lu!!

好想同你繼續一齊,好想你俾機會我呀!!

刊登時間︰2006-11-12 01:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 lyhim111 的日誌)


穎 於 2006-11-12 03:35 PM 發表:
生日快樂ar!!!祝你身體健康.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]