12/12
今日同平時一樣返學,今日睇咗個話劇,羅密歐與茱麗葉,幾好笑,之後去練波!袁偉培未到,之後比人屈9我報串,頂我事實冇ma!!袁偉培拉大隊去聽講座,我冇去到,等呀基黎!!練到6點幾就走!!
唉. . . . . .好唔開心,有咩真係會令我感受到真正o既開心!!
刊登時間︰2006-12-12 08:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]