要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

8月26日`

今日5點仙訓`訓訓訓`1訓就訓到10點半`訓左18戈半鐘`起身食飯`

8月27日`

挽到電腦挽到5點`諗住訓`但係訓吾到`6點幾仙訓到`12點起身`點幾同燕出沙田買筆`3點幾出mk行街`行到5點幾塔小巴反`住車住到我勁想嘔囉`咩事`7點幾反屋企食飯`

哇哈`買左好多史迪仔哇`成戈書包包都係`哈`好開心也`

PoSstTiMe`:2009-08-28 01:36 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


[ 此日誌受密碼保護 ]  

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我同你既生日` )
PoSstTiMe`:2009-08-26 02:08 AM
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾知`  

8月24日`

12點幾出左去`本利3點幾要去正野食`但係冇去到`因為我想既到你`7點幾去左廣福食飯`10點幾反大元`我問我家姐拎40買煙`反到去到11點`我sd信息比CHW佢吾理`

坐到12點幾就反屋企啦`

8月25日`

挽電腦挽到5點幾`6點幾訓`5點幾出左去`一出到去`王子又飲酒`唉`佢又顛左啦`7點幾練琴`練到9點幾我出左去焂煙`見到CHW`但係我戈時心情吾係幾好`SO...我飲酒`

飲酒飲到嘔`好辛苦也`我去左打玻璃`打左2塊`係咁流血`由街市流到泰民`勁多血囉`哈`係咁流`愈止愈多`CHW係咁禁我隻手`好痛也`痛到想喊`但我冇喊到`

CHW拎啤酒同我消毒`好痛哇`係咁倒`開頭佢仲諗住用米酒同我消毒`咁痛就叫架嘛`CHW係咁話我`話到我好想喊`話我做咩WO`痛嘛`你知吾知我係為邊

戈打架`如果你知道也`睇你仲話吾話我`不過我都要多謝你同我消毒   ` 哈哈`12點到反屋企`

CHW ThZz yOu Ar`但我我都要講SoRrY也`搞到你咁SoRrY也>,<煩到你`吾好意思也`我都好想同你講我WHY要打玻璃`但係我吾知點講好`SOrRy也`

以後我做咩都吾會左煩你架啦`就算打玻璃都會比你知`咁米吾會煩到你囉`我吾想你發皮也`

 

 

 

 

打日記隻手都好痛也`

 

 

 

 

PoSstTiMe`:2009-08-26 01:47 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾係咁開心`  

8月21日`

也`2日冇訓`好撚攰也`零晨2點幾就訓左`勁早囉`

8月22日`

今日吾係好舒服`2點幾起身食葯(十年1次-,-)訓到7點幾丫哥(肥威)同我講佢同丫珊散左`叫我出去陪佢`我話晏d戈`1出街`吾知做咩好吾開心`1戈人係到周圍走喊`

行下行下吾得左搵CHW`但係我都冇咩心情搵`因為我都吾知我係到做咁咩`唉`之後寶寶打比我問我係邊`話CHW搵我`寶寶話佢比CHW話`咁我去左搵CHW囉`

去到好多人哇@~@驚驚`CHW話送我塔車`哈`

8月23日`

去到3門仔都11點幾啦`2點幾去左我哥屋住食飯`但我冇咩胃口`我1戈人坐係碼頭到喊`又吾知喊咩`唉`為屋企???為係我搞到寶寶比人話????為丫媽???

定係為我自己做咩喊也???有可能樣樣都有`唉`同丫媽嘈左`也~我隻眼好痛也~5點幾貓貓屋企睇書`9回到塔車反大元同我老豆食早餐`10點到反屋企`諗住訓覺`

但係訓吾到`好辛苦也`想訓到訓吾到`12點幾去左FD屋企`4點幾去高家`之後去左5樓坐`飲左2罐酒`都冇感覺既`唉`好慘也``冇幾內有人打利話王子同條女散左`唉`

又有人散`戈到去佢發撚哂顛`搞到我好撚火`去到3樓`吾知做咩好吾開心`1戈人係到坐`聽歌`好想你出利陪下我`想喊`又喊吾到`唉`10點到反左屋企`

 

 

我好想知我唉左幾多次`我諗`有5次到`我隻眼仲好痛也`我諗我今晚又吾洗訓啦`係咁失眠`

PoSstTiMe`:2009-08-23 11:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇哇`  

8月18日`

今日招7點幾反左利`沖左涼就去左瞓`瞓到7點幾起身`食飯`挽電腦`自閉左1日`

8月19日`

今日我又7點幾瞓`4點幾比CoOl叫左出去`9點幾反左利`

 

伊2日日都好無聊`

 

PoSstTiMe`:2009-08-20 12:35 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客