| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 冇` |
|
8月26日`
今日5點仙訓`訓訓訓`1訓就訓到10點半`訓左18戈半鐘`起身食飯`
8月27日`
挽到電腦挽到5點`諗住訓`但係訓吾到`6點幾仙訓到`12點起身`點幾同燕出沙田買筆`3點幾出mk行街`行到5點幾塔小巴反`住車住到我勁想嘔囉`咩事`7點幾反屋企食飯`
哇哈`買左好多史迪仔哇`成戈書包包都係`哈`好開心也`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
PoSstTiMe`:2009-08-26 02:08 AM
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾知` |
|
8月24日`
12點幾出左去`本利3點幾要去正野食`但係冇去到`因為我想既到你`7點幾去左廣福食飯`10點幾反大元`我問我家姐拎40買煙`反到去到11點`我sd信息比CHW佢吾理`
坐到12點幾就反屋企啦`
8月25日`
挽電腦挽到5點幾`6點幾訓`5點幾出左去`一出到去`王子又飲酒`唉`佢又顛左啦`7點幾練琴`練到9點幾我出左去焂煙`見到CHW`但係我戈時心情吾係幾好`SO...我飲酒`
飲酒飲到嘔`好辛苦也`我去左打玻璃`打左2塊`係咁流血`由街市流到泰民`勁多血囉`哈`係咁流`愈止愈多`CHW係咁禁我隻手`好痛也`痛到想喊`但我冇喊到`
CHW拎啤酒同我消毒`好痛哇`係咁倒`開頭佢仲諗住用米酒同我消毒`咁痛就叫架嘛`CHW係咁話我`話到我好想喊` 話我做咩WO`痛嘛`你知吾知我係為邊
戈打架` 如果你知道也`睇你仲話吾話我`不過我都要多謝你同我消毒 ` 哈哈`12點到反屋企`
CHW ThZz yOu Ar`但我我都要講SoRrY也`搞到你咁SoRrY也>,<煩到你`吾好意思也`我都好想同你講我WHY要打玻璃`但係我吾知點講好`SOrRy也`
以後我做咩都吾會左煩你架啦`就算打玻璃都會比你知`咁米吾會煩到你囉`我吾想你發皮也`
打日記隻手都好痛也`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾係咁開心` |
|
8月21日`
也`2日冇訓`好撚攰也`零晨2點幾就訓左`勁早囉`
8月22日`
今日吾係好舒服`2點幾起身食葯(十年1次-,-)訓到7點幾丫哥(肥威)同我講佢同丫珊散左`叫我出去陪佢`我話晏d戈`1出街`吾知做咩好吾開心`1戈人係到周圍走喊`
行下行下吾得左搵CHW`但係我都冇咩心情搵`因為我都吾知我係到做咁咩`唉`之後寶寶打比我問我係邊`話CHW搵我`寶寶話佢比CHW話`咁我去左搵CHW囉`
去到好多人哇@~@驚驚`CHW話送我塔車`哈`
8月23日`
去到3門仔都11點幾啦`2點幾去左我哥屋住食飯`但我冇咩胃口`我1戈人坐係碼頭到喊`又吾知喊咩`唉`為屋企???為係我搞到寶寶比人話????為丫媽???
定係為我自己做咩喊也???有可能樣樣都有`唉`同丫媽嘈左`也~我隻眼好痛也~5點幾貓貓屋企睇書`9回到塔車反大元同我老豆食早餐`10點到反屋企`諗住訓覺`
但係訓吾到`好辛苦也`想訓到訓吾到`12點幾去左FD屋企`4點幾去高家`之後去左5樓坐`飲左2罐酒`都冇感覺既`唉`好慘也``冇幾內有人打利話王子同條女散左`唉`
又有人散`戈到去佢發撚哂顛`搞到我好撚火`去到3樓`吾知做咩好吾開心`1戈人係到坐`聽歌`好想你出利陪下我`想喊`又喊吾到`唉`10點到反左屋企`
我好想知我唉左幾多次`我諗`有5次到` 我隻眼仲好痛也`我諗我今晚又吾洗訓啦`係咁失眠` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 冇哇` |
|
8月18日`
今日招7點幾反左利`沖左涼就去左瞓`瞓到7點幾起身`食飯`挽電腦`自閉左1日`
8月19日`
今日我又7點幾瞓`4點幾比CoOl叫左出去`9點幾反左利`
伊2日日都好無聊`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | »
|
|