要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

[好撚火`]  9月4日`

上堂好撚悶也`放左學同媽媽`細老`姐b`妹b戈d`打波`一家大細係到挽打`勁好挽也`哈`打完波之後我打比戈姣系`佢話我妒忌佢`哈`私妒忌佢乜撚野也`妒忌佢姣`妒忌佢串`

定妒忌佢博fd也`好撚on9囉`去撚到翠屏`見撚到佢米傾囉`我好好米同佢傾`佢就勁撚大聲咁講話我兇9佢 wo你都on撚99既`嘈撚我到我勁打佢`我行上去打佢`

比丫珊捉撚住我`如果吾係丫珊捉住我`我打撚左佢啦`火撚到我也`8點幾同姐夫姐b`妹b`媽媽去左3門仔`12點幾回家`

[吾知想點撚樣`]   9月5日`

今日4點幾左去`訓到勁晏囉`因為屋企開左冷氣`勁舒服`哈`7點幾同王子燒米踏單車去3門仔BBQ``吊`LOKLOK架車壞左`我就送王子塔車車`我就用王子架車`唉`去到3門仔勁撚累`

去到坐左陣`食野啦`我吾知我同林記係米前世吾岩也`係咁比佢正`食野成戈咀都係`隻腳都有也`吊`比LOKLOK同林記訂水旦`11點幾去左大達地到飲酒`

飲左4罐到`12點到`媽媽同姐B走`本利LOKLOK都走`但係佢冇走都到`係到陪我挽`

[勁吾開心`]     9月6日`

點幾我同珊珊戈D洛水1挽`也~王子`SoRrY也搞到你正親`挽水挽到周身傷`隻拖鞋難撫左囉咩事`丫珊仲要話行反去`大老`行反去要1粒鐘囉`我又要冇鞋`係涼亭坐`

坐到有車利`我就冇著鞋咁上車啦`哈哈`冇著鞋勁好挽`到左大埔墟`等LOKLOK拎33洛利`著男裝哇哈`好內冇著啦`6點幾去M記食野`食野戈時係咁笑`

LOLO係咁笑`搞到食吾到野`哈哈`勁好笑`8點幾利到大元`係3樓左`9點幾回家沖涼涼`之後係9樓同LOKLOK等寶寶戈D利`11點幾佢同李記仙利`

點幾去左飲酒`飲左大約5罐到`勁吾開心1囉`同寶寶講左D吾應該講既野`搞到寶寶好吾開心`SoRrY也寶寶`

我又喊左`5點幾利屋企訓覺覺豬`

你吾中2我做咩要對我咁好也`點介也`係米用我利忘記佢也`你知吾知我好心痛也`吓`你知吾知也`做水泡`冇所謂`但係冇可能啦`你都吾中2我`也~好想要仔也~

[好撚燥`]  9月7日`

7點半仙起`冇人打比我囉`吊`喉龍痛`病撚左`咩事  -,-  `利到學校係咁避你`吾知點介`唉`心情好燥`今日得[醉]左邊戈`我係到講SoRrY`我吾知同你講咩好囉`

我靜係知我係咁避你`放左學`又打波`但係今日戈戈心情都吾係好好`SO冇打了`去左翠屏坐`坐坐下`收到寶寶戈信息`O哂`吾知咩事囉`我靜係知`

LOKLOK同林遁好吾開心1囉`LOKLOK就會好憎我`唉`5點幾去左搵CHW坐到6點幾回家`7點幾寶寶搵我傾計`傾左好多野`去到3樓比龜斗`同D龜係到傾計`

LoK LoK`寶寶`林記`SoRrY也`

PoSstTiMe`:2009-09-07 10:49 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

[冇` ]     9月2日`

也~我戈頭黑也~今日同媽媽[燕]哥b[威]買魚魚`8點幾同姐b[熾婷]去左3門仔`(見到你吾知點好)同饅頭`哥b姐b係到挽我比隻大狗搞到喊撚左`-,-`11點幾回家`彼到屋企同饅頭傾計`

[吾撚知想點囉`]  9月3日`

哈哈`今日我同寶寶4年哇`4年啦`我地做左夫妻`知己`姐妹`4年啦`

反全日``勁悶囉咩事`饅頭做左我姐夫`哈哈`又多戈姐夫啦`4點幾`同寶寶戈d係3樓打波`死林記`打到我`打波打到流血`反到屋企撞一撞`隻手係咁流`仲勁戈我介手`

哈`不過勁痛`8點幾去左搵姐夫同姐b`見到佢地`哎~勁撚無奈囉`係咁咀`-,-10點戈一戈人行反屋企`吾知做咩`勁吾開心`勁想喊囉`吾知想點囉`伊加都係`

PoSstTiMe`:2009-09-03 11:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


開學`  

今日開學`成晚冇訓`勁眼訓囉`咩事`7點9到反到去`係到坐`上上下堂比人捉頭`唉`比人趕反屋企`勁無奈`12點半到等到1點`去左翠屏`3點幾反屋企染頭`

4點幾同姐b去姐夫`7點幾練琴`練到10點回家`琴到隻手好撚痛囉`

PoSstTiMe`:2009-09-01 11:31 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

8月30日`

今日點2幾起身`比丫妹嘈醒`4點幾出去`同丫妹出左去`6點幾去左搵丫華`係樓梯坐`8點幾去左中央`坐坐下CHW`丫LOK`老紀戈D利左`之後就.................有D火`

10點幾同姐B去左3洛搵姐夫`姐夫吾開心`去到我同佢戈FD丫峰係到食煙`11點到反屋企`

8月31日`

做功課`點幾開放做`做到3點幾`好野`做哂啦`挽電腦挽到6點幾訓覺`4點幾出去`去搵丫華`去左3樓搵伊文`

比丫哥激撚死左`也~好撚火`行左陣街同伊文LOK LOK係樓梯坐`9點幾回家`食飯`傾電化`

 

我都吾知點介有D咁既丫哥`聽都吾肯聽我講`1次姐`咁都吾得`

 

 

我好想知你諗咩`我真係係好想知`你係米仲中2佢`我地係米冇可能也`

係既話`你同講也`

PoSstTiMe`:2009-09-01 12:09 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

8月28日`

今日訓到6點幾`7點幾出左去`n99咁坐`之後去搵CHW`11點反左屋企`

8月29日`

2點開始做功課`做到8點幾12點幾出左去`同王子飲酒`飲左半打`頭暈`挽水旦`成身濕哂`背隻勁痛`7點幾練琴`姐b回來了`10點幾反屋企`勁累`勁想訓`係咁`

PoSstTiMe`:2009-08-29 10:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客