| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾知` |
|
唉`吾知打d咩好`我伊幾日好煩`好燥`點介戈戈都係咁`
伊戈嘈完`戈戈又嘈`好煩也`朋友係咁既咩`咩叫朋友也`我諗...我冇咩朋友啦`戈戈都係假架`梗本冇人明我1冇人會去諗我感受`咁叫朋友`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 自殺 |
|
自殺` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 好吾開心` |
|
本來今日有好多野我都好想打`但係伊加我咩都吾想打啦`我靜係想同除小LOK講sOrRy也`
老弓`好對吾住`
我吾知點好`我都好吾開心1`我吾開心係因為我搞到你吾開心`我會放低佢架啦`好對吾住也`
我伊加好想喊`我戈得我又做左衰人`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 2009-09-21 |
|
9月18曰`
今日係黎家的Family Day`我地成家去左富善打波`靜係得奶媽冇利`頂`我就利比我丫哥激撚死`好撚炆也`10點幾去左3門仔`12點到反大元`老弓同媽媽反屋企`我同姐B去搵囡囡`點幾回家`
9月19日`
2點幾比熾婷嘈醒左`叫我煮飯`3點幾同姐B去左老弓屋企`7點到老弓去左睇死神4來了`都OOKK嘛啦`係隔利戈對情侶煩左D`9點幾睇完`姐B利左`去食野行街`老弓買左枝花比我`老弓本利
想買史迪仔[姐]比我`但係我吾想用老弓錢`SO冇買11點幾反大埔`反到去都12點幾`反到大埔上媽媽屋企`係到睇戲`5點幾食早餐`9點到去左老弓屋企訓覺`訓到點幾起身`
老弓煮野比我食`又係到睇戲`之後去左3門仔`10點幾回家`12點都就訓左`勁累囉`
TODAY`
好累也`勁吾想起身`老弓戈左利接我`反到SCHOOL係咁訓`媽媽同爸爸就咁冇左`放學戈時洛大雨`好在老弓有帶[姐]`但係老弓濕左`上左樓坐`6點到反屋企`聽歌`同老弓SMS`岩岩睇老弓日記`
好開心1哇`哈`
徐小LOK我都好愛你哇` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾知哇` |
|
9月15日`
哇`8號吾洗反`勁好`11點幾起左身`12點幾出左去`2點同爸爸`媽媽`老弓`囡囡去富情撜我既好哥哥`丫健哥`7點幾8點到去3門仔`我同哥哥媽媽囡囡係大達地坐`冇啦啦洛雨`我地4戈1人拎1把[姐]
圍住係到坐`勁白痴`不過白痴得利又好好笑`10點幾4少打利寶寶飲醉左`我就即刻反去`同寶寶嘈左1陣`送佢反屋企`
9月16日`
好累也`今朝我同YIN反`老弓同媽媽係昌M等我`好眼訓哇`上堂係咁訓`上上下堂冇啦啦響警鐘`左住我訓覺`
屈屈屈`屈乜撚野屈姐`咁撚中2屈`屈我9我妹豬同丫嫂`ON撚9架`屈9埋我也`吾撚知咩事就米撚嘈啦`死姣系`
去睇林婉兒戈QZ也我留左CoMmEnT`好撚[鄭]架` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 45 | »
|
|