要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


喊`  

今日都係咁`好吾開心`ShOoL既野打吾打都係咁`其實`你有佢理你就得啦`洗乜我地姐吓`你同佢1齊好開心嘛`有我係到邊到開心姐`係米????!!!~

喊`今日我又喊左`我真係好冇用`唉`收到你既SMS吾知點好`

如果你係中2佢既話就早D同我講`等我快D死心`我吾想咁辛苦`喊`我都吾想左喊啦`但係`我D眼淚吾受控制`

路係我自己既`算啦`

PoSstTiMe`:2009-10-13 11:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


勁吾開心`  

今日勁吾開心`sHoOl既野吾想講啦`放左學去唱k`唱k戈時我喊左3次`反屋企戈時我又係咁喊`喊得好西利`食完飯同寶寶出左去傾計`沖涼戈時喊`打打下日記又喊`岩岩又喊完`

1邊同你sd信息`1邊係到喊`我都吾知今日為你喊左幾多次`

我真係好辛苦也`辛苦到吾知點好`喊`我已經喊左好多次`有人可能會戈得`係我同佢講散`但係我會喊`呵笑`但我想講`我講散吾可以喊既咩`吾係囉`我係因為...戈得我愈利愈中2佢`仙會咁`同埋`

仲有好多野`吾想講`

[呷醋]今日我已經吾知呷左幾多次醋啦`喊同呷醋戈時`戈心1好痛`好想死`

既然你都對我心淡同埋....[費事打`]不如吾好行反`你都吾左中2我啦`係米`

 

PoSstTiMe`:2009-10-12 10:46 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


好吾開心`  

8月9日`

今日同LOKLOK散左`SoRrY`上科學喊左`放左學吾知點面對LOKLOK好`唉`4點幾反小學打波`7點幾去左跑步`成班係到挽`勁開心`11點幾反元大飲酒`

8月10日`

LOKLOK飲醉左`我同囡囡姐B送佢回家`反到屋企都3點幾`姐B又去我屋企訓`如果琴日我吾同LOKLOK散`今日係1戈月`訓到6點幾出左利`係3樓等BB`7點幾同哥B去左練琴`9點幾自己1戈

去左飲酒`比囡囡同LOKLOK搵到`車`

9月11日`

2點幾去左大埔糸`5點到回家`訓到7點幾`1起身就同老母嘈`勁ON9囉`出左去食野`食完野搵LOKLOK戈D`之後勁吾開心囉`勁想喊`1邊淋雨1邊喊`10點幾回到`

單身了2日`我伊加好辛苦也`吾知點好`佢同其他女仔挽`我好吾開心1`好想發皮`但我知我冇伊戈資格`因為我係佢家姐`伊加吾知想點也`

LOKLOK SoRrY``

PoSstTiMe`:2009-10-11 11:34 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


甩契`  

我想問`點介戈戈丫哥都要同我甩契`點介也`我做錯左D咩`一係吾理我`一係就同我甩契`點介也`有冇人可以話比我知`我有咩錯米講囉`咩都吾講就甩契`

原來兄妹係咁兒戲架咩???`我以前吾知囉`咩事``我伊加加仙知兄妹係咁兒戲架`咁兒戲`咁中2甩契`一開始就吾好做我丫哥啦`

你地知吾知咁樣`我會好吾開心1架`你地一句既甩契`會傷到我架`我諗你地都吾知架啦`

[兄妹]可信嗎???邊戈係真心的`邊戈會真心當我係妹`我諗`冇戈會當我係妹囉`以前可能有`未必`我諗`咁內以利`冇戈丫哥會真心當我係妹囉`

伊加...我好吾開心囉`

PoSstTiMe`:2009-10-09 01:41 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

我都好多日冇打日記嚕`琴日超頂引`發撚住燒出街`呵呵`勁辛苦`但係我想陪老弓`我仙出街`同埋`我吾想中秋係屋企戈`

今日就到囡囡發燒`呵`loklok愽比我`我愽比囡囡`成家病哂`好笑好笑`我5點幾訓到7點幾`8點到出左樓梯同它弓坐`

頂`仲咳梗也`好撚辛苦也`

PoSstTiMe`:2009-10-04 10:29 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客