要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾知哇`  

好內冇打日記了`吾知打咩好`聽日就平安夜了`吾知有冇人陪我戈呢????好想有人陪我戈也`吾知`你會吾會呢???哈`伊排發生左好多事也`唉`吾係好開心`

PoSstTiMe`:2009-12-23 02:48 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛啦`  

今日係sHoOl好開心哇`係咁睇人表演`勁開心也`睇人夾BaNd`超勁許俊仲話下次要同我地夾下`你都傻既`你同昇昇咁勁`我仙吾夾也`2點幾反屋企`屋企冇人`寶寶上左利`6點幾出左去`吾知做咩`心情吾好`喊`我吾係成家既人了`SoRrY`原因我吾想講`媽媽SoRrY`9點幾回家了`

我愈利愈想你了`

如讓你看見這痛苦中的我
誰愿再掀起小風波
其實我與你好知心好清楚
但偏去制造苦楚
還愿看看你
看你想不想我
還愿看你心里可苦楚
其實你也痛彼此一般的多
問可有快樂分給我

今天憶當初
我只愛你一個
心里有句說話
要對你說清楚
可否息風波
你對我已不錯
心里也暗暗認
我也有一點點錯

還愿你再約我
到公園等我
忘掉了往昔開始過
其實我共你好知心好清楚
愿此際你在想我
其實我與你過往真開心過
留住那笑聲于心窩
其實我共你早交出心一顆
應該帶笑入愛河
共墮愛河
Wu........
但愿大家言和
你與我都有點錯
但愿大家言和
再與你相唱和

PoSstTiMe`:2009-12-18 10:25 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


好吾知點`  

好多日冇打日記了`唉`吾知打咩也`我吾知點好也`我又做了1件錯事`唉`好煩也`sOrRy`好對吾住也`我已經吾知講咩好了`

心情吾係幾好`好掛住你`好想你反利我身邊OnLy WaNt To Be WiTh YoU`你仲記吾記得你打戈1隻歌也??/我好記得隻歌`今日我陪BB唱K戈時我聽到隻歌`我係到喊`我伊係咁聽`

 

留下來 留下來 繼續沒愛完的愛
我會實現你曾期待的期待
留下來 留下來 在我心里住下來
想都別想我會讓你離開

你帶來最美的靈魂騷動
你讓我相信我與眾不同
所以我屬于你 就像你屬于我
沒有了你 我愛什么

但係`已經過去了`我最愛還是你`

PoSstTiMe`:2009-12-17 11:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


ookk啦[=  

3日冇打日記了`等我打反仙`

12月11日`

係sHoOl又係咁訓`冇咩野做`10點幾上了高家`點幾就回家了`

12月12日`

3點幾去左5樓`5點幾車寶寶去吐路港`好累哇`10點幾係中央挽`12點幾上了高家`媽媽佢地2點幾回家`5點幾仙訓`

12月13日`

2點幾回家了`3點幾就出到MK`係咁行`買左3件33到`好累也`隻腳好撚痛也`6點幾反大埔`7點到回家了`9點到訓左`

12月14日`

今日係ShOoL都係訓`冇咩野做`火龍好撚ON9囉`打女仔`好撚冇品`5點到回家了`晏D都吾出去嚕`

 

吾知點介`冇啦啦好想做反以前既我`日日索K`飲酒`挽`

PoSstTiMe`:2009-12-14 06:31 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


OOKK啦`  

今日都要早反`反到ShOoL係咁訓`訓左成戈上就`放左學回家了`係咁挽電腦`冇出去`勁乖乖`打完日記就睇龍珠哇`冇野打嚕`

 

 

仲有樣野我未打`就係`丫池`生晨快LOK`

今日係丫哥的生忌`

PoSstTiMe`:2009-12-10 08:32 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客