| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 嘛嘛[= |
|
今日反半日`係咁同WAI LUNG SMS`ON99咁坐左戈半鐘到`不過有得睇WAI LUNG`哈`3點半到放`我行到大元佢仙同我講佢打波`頂`係3樓見到你`我諗...你都見到我啦`見到你吾知點好`大家避大家`吾講野`戈心好吾知點`好想喊`點介要咁也`我好想反反戈日咁也`心情不佳`好想喊`WAI LUNG 小LOK同CHL都吾理我也`喊喊`好辛苦也`HELP `
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾係好好` |
|
今日遲左出門口`反到sHoOl心情不太好`係咁發皮`晏就戈時好驚見到你`但係又好想見到你`吾知點好`4點幾戈時我見到你了`本來應該好開心的`但係吾知點介我好想喊`戈心吾知點`
今日你冇咩回我信息`好吾開心`想喊` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 好開心1` |
|
琴晚冇反屋企`係高家訓`今日勁好笑囉`同琴晚1樣`loklok扮女人`笑了`東[東東]南[盧盧]西[LOKLOK]北[高仔]4兄弟`勁開心1哇`有片架`哈`如果日日都係咁就好啦`我就吾會吾開心1了`
琴日戈件事我當冇發生戈`我吾想破壞我地既關係`你有可能估到我講梗你囉`但我吾想左諗了`咩都冇發生戈好嗎???!!!`你吾好吾理我也`回我信怎好嗎???!!!~ |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 好吾開心1` |
|
11月27日`
今日補祝姐B生日`係咁係到挽`勁開心1`哈`10點幾到飲酒`11點幾我挽x`癲左`
係咁喊`2點幾上了高家`B記同卓撚到上左利`
11月28日`
今日點幾反屋企`戈左陣寶寶打比我`講左D野比我聽`聽完之後我係咁喊`吾
知喊左幾內`喊到眼腫了`我冇去到飲`但我媽吾比我出街`寶寶同姐`媽媽上左
利陪我`12點到出去挽`
點介`點介係你`點介你要講我既野比佢地知`你知吾知我聽到寶寶同我講戈時我有幾吾開心`有幾心痛也`點介也`我咁信你`但係點介你要咁對我也`我最信戈戈係你也`我最信既男仔係你也`我
伊加好吾開心也`好傷心也`點介也`我仲同寶寶講我信你`我信你吾會咁對我`但係...我吾知點信好也`講就講到`但係戈心1呢???!`信吾到也`點介我會咁傷心也`因為我仲中2你也`我吾介意做第3者`同你曖昧`今日仲好開心架`點介要比我知d咁既野也`我寧願吾知也`我伊加吾想知係邊戈講出利架`因為...我吾想知戈戈係你也`我真係好辛苦也`我係咁係到喊`點介你地戈戈男仔都係咁也`你話戈吾會呃我架`但點介你要呃我也`我琴晚1開始喊係為你喊架`我都吾知點介我會因你而喊`伊加我吾知點好也`連你都連你都呃`咁叫我點信男仔也`有冇人可以同我講[丫婷`吾係佢講架`係第2戈講架`]可吾可以也`講算講大話都好也`我由聽到戈刻開始1喊`喊到利伊架`
我吾知喊左幾內`喊喊喊`我係咁喊也`好辛苦也`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾好` |
|
今日係sHoOl冇訓戈`哈`又睇漫畫`4點幾就回家了`6點幾陪囡囡買黊`7點幾
回家`8點到出去飲酒`好吾開心1哇`冇人要我哇`我要3仔哇`我吾要日日自己
1戈戈也`>,< |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 45 | »
|
|