| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾知` |
|
我都吾知你有咩好`可以令到我改變`我好多野都係因你而變的`由女仔變TB`由TB變反女仔`左次女仔由變反吾知係TB定咩`係你不停地令我改變`變利變去`你真係好大動力`
明知你係戈咩人`但係我盈然咁愛你`都吾知點介`我真係吾明`愛你愛得愈利愈深`同你1齊日子真係好開心1也`最開心係戈次睇戲`其實呢....我係第1次同自己條仔行街睇戲哈`好ON9也`
因為我之前D仔都吾會對我咁好`會成日陪我`你係第1戈`嘻`諗反起好多同你既回憶`戈戈I LoVe YoU同堆戈戈`5201314`我真係好開心1也`伊加諗反起都好開心1姐`
不過開心1得利帶有好多吾開心1`同你1齊`有好多我拍拖未試戈既`E.G.[行街`睇戲`用蠟燭正I LoVw yOU`同埋5201314`成日陪我]伊D咁啦`
我都未試戈姐`哈`伊加想都冇用啦`因為你已經吾係我身邊啦`唉`怪就怪自己啦`又係[後悔]
喊`我喊吾出嚕`哈`我諗`我係米應該放棄呢`人地都有女1啦`吾知點做好也`不過`如果我吾放棄佢`我都吾會左住人地既`佢有佢地`我有我既生活`我諗`我都係等洛去啦`
因為`我真係好愛伊戈人1`SO`我吾想放棄佢`我會等到佢同佢條佢條女1散`又或者`等到佢中2反我為止`哈`
如果上天比1戈願望我`我既願望係`只要佢開心幸福快LOK就得架啦`見到你開心`我就開心啦`就算我吾開心`我都會1戈人吾開心`咩都吾想左諗嚕`哈`
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾開心1` |
|
吾知打咩好`琴日通撚完頂`係4少屋企睇鬼片`好撚累也`今日心情好撚差`好撚吾開心`吊`吾撚知做咩囉`好撚火1`好撚想打人`ON9`
戈心1吾知點`有冇咩人理我WO`就算有咁又點也`唉`好撚ON9也`好撚憎自己也`想喊又喊吾撚出`
我想講我知冇咩出奇也`要知有幾難姐`係有人吾同我講昨嘛`
你地吾洗擔心1我`我冇咩野`米又係咁`不過冇撚哂心情咋嘛`我又吾撚會做D咩既`
諗吾到打咩啦`諗到左打`係咁` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾係好好` |
|
今日係ScHoOl冇訓戈`勁乖`放左學反屋企換33出利`出到去諗住....之後發好多野`吾想講啦`
哥`sOrRy也`吾會左有下次架啦`好吾開心1也`吾知打咩好啦`唉`
戈頭好撚痛也` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| OOKK嘛` |
|
係ShOoL冇咩野`我又係咁訓`訓到腰痛`HeLp Me`上eNg訓覺戈時`MiS呂同我講`[你咁樣係ShOoL訓吾好架`不如我同你早退`反HoMe訓也]MIS呂真係好人架姐`
不過我冇早退`我今日好乖也`有上堂也`上左2堂數學`放左學去左3樓`我同寶寶係咁挽係咁笑`KAI大左`不過勁好挽囉`7點去練琴`
9點幾有人話我屋企戈邊有人死左`咁我米同BB去左CC囉`勁多血哇`之後去左食野`食完野勁想嘔`戈左1陣同公公飲酒`
1飲完嘔`吊`公公話想跳樓`我米話1齊囉`之後我上左14樓`CHW追左上利`佢上利打我既>,<鳴`哥哥打人哇`
12點到同CHW回家`到屋企樓下見到丫LOK`老紀`YY戈D`之後傾左1陣回家了`
今日我好叻也`我冇喊戈`哈`我係米好叻呢???不過琴訓前都係喊左`我同丫珊行梗也`係真架`吾係老吹也`
伊加江小珊係我婷少既老婆`` |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 吾開心1[= |
|
係日係ScHoOl冇咩野做`係咁訓`好撚悶`晏就又冇胃口食野`放左學係3樓打左1陣波`之後就冇心情打啦`1戈人坐左係到喊`hElP mE`我又喊啦`喊喊下行左去泰民到喊`喊喊下呢就....
[吾想講啦`吾想比人吊]我打左比寶寶`叫寶寶戈利陪我`之後LOK YIN利左`媽媽又利左`最估吾到係LOKLOK都利埋`坐左1陣回家`
岩岩貓貓比左戈網我挽`係講抑鬱的`我的抑鬱指數係52`都好高下`
-感受方面
-持續出現抑鬱情緒
-緊張、擔憂,突然出現令人沮喪的想法[中左]
-無緣無故鬧情緒,或感到沮喪[中左]
-不想見人,或害怕獨處,對社交活動感到難以應付
-想法方面
-覺得自己成為別人的包袱
-感到對前途無望[中左]
-沒有自信[中左]
-覺得生命是不公平的[中左]
-覺得被人遺棄[中左]
-覺得自己一無是處,所有做的事都是錯的,而且只會繼續錯下去[中左]
-覺得人生沒有意義[中左]
-行為方面
-急躁易怒[中左]
-不能冷靜思考[中左]
-對一向感興趣的事情提不起勁
-即使是最簡單的事,都覺得很難完成[中左]
-有死亡或自殺念頭[中左]
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 45 | »
|
|