要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾知`  

我都吾知你有咩好`可以令到我改變`我好多野都係因你而變的`由女仔變TB`由TB變反女仔`左次女仔由變反吾知係TB定咩`係你不停地令我改變`變利變去`你真係好大動力`

明知你係戈咩人`但係我盈然咁愛你`都吾知點介`我真係吾明`愛你愛得愈利愈深`同你1齊日子真係好開心1也`最開心係戈次睇戲`其實呢....我係第1次同自己條仔行街睇戲哈`好ON9也`

因為我之前D仔都吾會對我咁好`會成日陪我`你係第1戈`嘻`諗反起好多同你既回憶`戈戈I LoVe YoU同堆戈戈`5201314`我真係好開心1也`伊加諗反起都好開心1姐`

不過開心1得利帶有好多吾開心1`同你1齊`有好多我拍拖未試戈既`E.G.[行街`睇戲`用蠟燭正I LoVw yOU`同埋5201314`成日陪我]伊D咁啦`

我都未試戈姐`哈`伊加想都冇用啦`因為你已經吾係我身邊啦`唉`怪就怪自己啦`又係[後悔]

喊`我喊吾出嚕`哈`我諗`我係米應該放棄呢`人地都有女1啦`吾知點做好也`不過`如果我吾放棄佢`我都吾會左住人地既`佢有佢地`我有我既生活`我諗`我都係等洛去啦`

因為`我真係好愛伊戈人1`SO`我吾想放棄佢`我會等到佢同佢條佢條女1散`又或者`等到佢中2反我為止`哈`

如果上天比1戈願望我`我既願望係`只要佢開心幸福快LOK就得架啦`見到你開心`我就開心啦`就算我吾開心`我都會1戈人吾開心`咩都吾想左諗嚕`哈`

PoSstTiMe`:2009-10-18 08:42 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾開心1`  

吾知打咩好`琴日通撚完頂`係4少屋企睇鬼片`好撚累也`今日心情好撚差`好撚吾開心`吊`吾撚知做咩囉`好撚火1`好撚想打人`ON9`

戈心1吾知點`有冇咩人理我WO`就算有咁又點也`唉`好撚ON9也`好撚憎自己也`想喊又喊吾撚出`

我想講我知冇咩出奇也`要知有幾難姐`係有人吾同我講昨嘛`

你地吾洗擔心1我`我冇咩野`米又係咁`不過冇撚哂心情咋嘛`我又吾撚會做D咩既`

諗吾到打咩啦`諗到左打`係咁`

PoSstTiMe`:2009-10-18 06:49 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾係好好`  

今日係ScHoOl冇訓戈`勁乖`放左學反屋企換33出利`出到去諗住....之後發好多野`吾想講啦`

哥`sOrRy也`吾會左有下次架啦`好吾開心1也`吾知打咩好啦`唉`

戈頭好撚痛也`

PoSstTiMe`:2009-10-17 05:53 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


OOKK嘛`  

係ShOoL冇咩野`我又係咁訓`訓到腰痛`HeLp Me`上eNg訓覺戈時`MiS呂同我講`[你咁樣係ShOoL訓吾好架`不如我同你早退`反HoMe訓也]MIS呂真係好人架姐`

不過我冇早退`我今日好乖也`有上堂也`上左2堂數學`放左學去左3樓`我同寶寶係咁挽係咁笑`KAI大左`不過勁好挽囉`7點去練琴`

9點幾有人話我屋企戈邊有人死左`咁我米同BB去左CC囉`勁多血哇`之後去左食野`食完野勁想嘔`戈左1陣同公公飲酒`

1飲完嘔`吊`公公話想跳樓`我米話1齊囉`之後我上左14樓`CHW追左上利`佢上利打我既>,<鳴`哥哥打人哇`

12點到同CHW回家`到屋企樓下見到丫LOK`老紀`YY戈D`之後傾左1陣回家了`

今日我好叻也`我冇喊戈`哈`我係米好叻呢???不過琴訓前都係喊左`我同丫珊行梗也`係真架`吾係老吹也`

伊加江小珊係我婷少既老婆``

PoSstTiMe`:2009-10-16 12:44 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾開心1[=  

係日係ScHoOl冇咩野做`係咁訓`好撚悶`晏就又冇胃口食野`放左學係3樓打左1陣波`之後就冇心情打啦`1戈人坐左係到喊`hElP mE`我又喊啦`喊喊下行左去泰民到喊`喊喊下呢就....

[吾想講啦`吾想比人吊]我打左比寶寶`叫寶寶戈利陪我`之後LOK YIN利左`媽媽又利左`最估吾到係LOKLOK都利埋`坐左1陣回家`

岩岩貓貓比左戈網我挽`係講抑鬱的`我的抑鬱指數係52`都好高下`

 -感受方面
-持續出現抑鬱情緒
-緊張、擔憂,突然出現令人沮喪的想法[中左]
-無緣無故鬧情緒,或感到沮喪[中左]
-不想見人,或害怕獨處,對社交活動感到難以應付
-想法方面
-覺得自己成為別人的包袱
-感到對前途無望[中左]
-沒有自信[中左]
-覺得生命是不公平的[中左]
-覺得被人遺棄[中左]
-覺得自己一無是處,所有做的事都是錯的,而且只會繼續錯下去[中左]
-覺得人生沒有意義[中左]
-行為方面
-急躁易怒[中左]
-不能冷靜思考[中左]
-對一向感興趣的事情提不起勁
-即使是最簡單的事,都覺得很難完成[中左]
-有死亡或自殺念頭[中左]
 
PoSstTiMe`:2009-10-14 10:04 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客