要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


ookk嘛`  

今日老弓戈左利接我`好眼訓也`上堂係咁訓`訓訓下嬌嬌入左利`戈時我聽梗歌` -,- 差d比人捉`係咁比嬌嬌捉`好那on9也`戈幾日要見家長`吊`利M`條撚痛也`

條腰勁撚痛囉咩事`不過利M伊幾日老弓會特別就我`哈`放左學拎反件[嬲]比卓撚`左戈富善`好想打波也`6點幾反大元`

反屋企拎反D野比『3少`』反屋企時冇啦啦洛大雨`好凍也~我仲要著吊帶`反到去食飯`同老弓傾MSN`

好累也今日`好眼訓`挽多陣電腦訓`

 

CHW`你冇野也嘛`小心D也`我就冇野啦`睇下你`身體幾弱`吾好周圍走也`大風著多件3`小心冷親`好好睇住自己啦`你吾細架啦`

BY`妹`婷少`

 

老弓`我吾係吾想同你講`係吾知點講好`到左某D時候1我會比本野你睇架啦`SoRrY也老弓`請你原諒我的自私吧!

BY`老婆`

PoSstTiMe`:2009-09-14 08:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


哇`  

今日好好訓也`我今朝2點幾訓到晏就3點幾`好內冇訓到咁晏啦`正完野去左搵老弓同媽媽`4點幾同老弓媽媽`姪女[丫b]去食粥`因為老弓食吾到野`

食完野之後去左海濱`冇啦啦比人車左去`寶寶戈d都利左`6點幾反去`我同寶寶姪女係到跑`跑下跑下`冇啦啦洛雨`

哈哈`好好挽也`但係愈洛愈大`好凍也`寶寶同丫哥彼去`我同老弓媽媽去m記等囡囡同爸爸`

9點幾去左體育館`10點打羽毛球`笑死左`之後反屋企`

 

哥`我今日吾係吾叫你`我驚你仲嬲我哇`sOrRy`

 

 

PoSstTiMe`:2009-09-14 12:59 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


黎氏家族`  

我的家族表`

黎氏家族`

肥威♥伊文

[爸爸]`[媽媽]

熾婷♥{未有`}

[黎家大小姐]

寶寶♥林記

[黎家2小姐] `[2黎家女婿]

丫B`

[黎家細孫女] (林記同寶寶戈囡囡`)

♥LOKLOK

[黎家3小姐]` [黎家3女婿]

丫珊

[黎家大孫女](我同LOKLOK戈囡囡)

高仔♥{未有`}

[黎家4少]

王子

[吾知係奶媽定奶爸]

                                                                                                               
 
PoSstTiMe`:2009-09-13 01:45 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


第2日`  

其實`伊2日我都吾知我諗咁咩`我總係戈得你中2戈戈係佢吾係我`日日係到諗`冇時冇該都係到諗`雖然你戈人係我身邊`但係吾代表你戈心係我到`

我戈得我只係1戈[代替品]希望吾係啦`我吾想知你呃戈我d咩`就算你最中2戈戈吾係我`係佢`你都吾好同我講`

我想1直留係1戈我戈得美好既夢入面`只要你對我好就得啦`我吾想知太多野`以前就係知得太多`

仙會有d都好既收場`伊加既我`只會做1戈傻下傻下既我`沈醉於我自己既世界`

 

PoSstTiMe`:2009-09-12 03:19 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

嘛嘛地`  9月8日`

卓撚`燒米`生日快樂哇`

反到school吾知點好`唉`都ookk嘛啦`7點幾去左搵戈FD`10點幾寶寶利左`我同寶寶傾左好多野`我仲正左戈承諾書`哈`彼到屋企同我老媽子傾計`

沖完涼之後係到寫道歉信比伊文`因為我搞到伊文吾開心1`唉`我又吾戈2傷多戈好朋友啦`我真係好失敗`我吾開心到訓吾到`

係咁搵人SD信息`係咁SD`但係我都係咁吾開心1`

好吾開心`  9月9日`

也~成晚冇訓`隻眼腫撚左`好撚仆街也`我係咁搵前陰借住隻眼`成戈女鬼咁`好恐報`連我自己都驚左`上堂係咁聽歌`聽歌聽到呆撚左`吾知做咩`勁想介手`

但係我冇介`因為我應成左寶寶`姐B利左接我`佢同姐夫散左哇`咁姐B利接我洛`我米走留堂囉`哈`勁乖`去到翠屏`有種吾知點講既FEEL`好吾開心`

去到3樓`我聽聽下歌係到喊`係咁係到喊`吾知喊左幾內`好辛苦也`點介男仔可以咁架`我愈利愈討厭男仔`我恨死男仔`我要做反G`

吾左中2男仔也`我伊加仙知`我最愛的人是你CHW`CHW我好中2你也`我知`我知你中2戈戈吾係我`你中2戈戈係MABEL`

我亦都知我同你冇可能`SO我會慢慢等`等到你吾左中2佢`我仙同你講`

 

有好多野我都好吾開心1`但係我吾知點講好`我伊加靜係知`我吾會左信男仔`我要做反以前既我`堅強既我`不左做軟弱既我`

 

承諾書`

我對寶寶的承諾`

1 ) 店毒店到15碎`15碎之後吾比左店否則絕交`不左來往`

2)吾可以介手`否則我介1條`寶寶飲1罐酒`

3)吾比索K`失戀另計(15碎前仙可以`15碎後吾可以)

4)吾比打玻璃`否則我打1次`寶寶就飲酒介手`

5)吾可以成日吾合群(但雖要時間改的`慢慢利)

6)吾可以隨便離開人群(自己人)如果要離開要同寶寶講去邊`(同第5條1樣`除非真係好吾開心`但係都要講`)

7)吾可以呃寶寶`有咩都要同寶寶講就算會傷到佢既`都要講` [寶寶講的] (寶寶你都要做到也)

以上係我同寶寶訂的`

總共有7條`如有做錯`就照上面既後果1樣`冇得抗拒`必須要做到以下7條`

2009年9月9日`星期3`7:00A.M開始實行`

PoSstTiMe`:2009-09-09 07:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客