要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


ok1般啦`  

10月23日`

今日又係到訓`放學戈時聽訓導講有人跳樓`戈時我呆撚左`我諗反起丫哥`大約4點半到放`煲左1陣回家`7點到出利`8點到我開始飲酒`飲飲下姐B去M記`坐坐下我嘔`9點到我大元`

我又左飲`之後天嘔囉`我見到有酒`諗住去拎`點不知班仔吾比`我就同CoOl老打架`之後我同姐b嘈`嘈撚到喊`係咁係到喊`比b記`cOoL老係咁鬧`我勁吾開心`

之後就.....[吾係好想打`]11點幾我開始醒`到CoOl飲大左`唉`本利上高家睇鬼片`但我要睇住cOoL老`冇上到`2點到同姐B回家訓覺`

10月24日`

訓到3點幾仙起身`5點到陪姐B塔車車`得反我1戈`上左救軍諗住練琴`點不知冇房`咁我就同小桃傾計`6點有房嚕`練練下小圓叫我幫佢正野`我大多數時間係救軍`點到回家`

反到屋企同我丫媽傾計`沖完涼之後同哥B[肥威]傾電話`傾左2粒鐘到`係咁係到傾`

哥`多謝你也`係咁陪我`哈`係咁聽我講D吾開心1既野`

伊幾日`我係到諗`我係米要面對現實呢???我係咁係到諗`我係想也`但吾知點做好`我諗...我真係開始要面對啦`我咁逃避冇用架`逃避都冇用架`遲早都要面對架啦`

倒不如早D面對`係米`哈哈`我係到自問自答`我要慢慢開始面對`不過吾知要幾內呢???

 

 

忍不住不為你著迷
忍不住不說我愛你
翻開了過去的甜蜜
你的話每一句都清晰
忍不住不為你傷心
忍不住不說我愛你
擦干了過去的點滴
卻又忘記把你忘記
傷心的我常常恨自己
為什么竟然忘記

PoSstTiMe`:2009-10-25 04:34 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


辛苦的第3天`  

今日我1戈人反`>,<寶寶吾舒服哇`係sHoOl又係咁訓`哈`吾係訓就挽`爸爸同媽媽好SwEeT哇`哈`搞到我又諗反以前嚕`放左學心情不佳`5點到回家`

7點出利`練琴`CHW飲大左也`哥好心你吾好飲啦`明知你吾飲得又要飲`唉`有咩吾開心1米同我伊戈妹講囉`做咩要飲姐`你又吾

舒服WO`唉`天日飲酒哇`好期待也`哈`今日我好冇用哇`我喊左嘈`忍左4日到`最終都係喊左`

仲要喊左2次`

 

愛呢你的愛呢
你呢我的你呢
從前的那些快樂
變了沒了
難道你真舍得真舍不得
心呢被弄痛了
承諾呢被丟棄了
我的愛呢
你把它給誰了
知道世界很善變沒想到連你也變
我好懷念你剛開始愛上我的那天

PoSstTiMe`:2009-10-22 10:30 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


辛苦的第2天`  

今日係ShOoL又訓`不過冇琴日咁好訓`補完課去3樓坐`心情吾好也`-/\-想喊喊哇`同哥B挽左1陣`入左K房搵爸爸`係入面勁好笑`哈`7點到回家`

多左2對情侶哇`媽媽同成際`寶寶就同反LOK YIN`

伊家我地屋企有3對`仲有LOKLOK同囡囡`我就1戈唉`

單身也`有D野`我仲好辛苦哇`我都吾知可以打D咩`我驚我左D吾應該打既野`會搞到人地好吾開心1`SO有好多野我都係吾打啦`我寫係本野到好啦`

 

寧愿今天一個別再干擾我 同伴一雙一對但我得一個
再不必惹我 余下的一個我 無人陪我亦能笑著過
長在深淵的我未怕得一個 停在這鬧市中間自覺只得我
自私打算過 無謂不分你我
原來長期熱吻會吸干了自我

PoSstTiMe`:2009-10-21 10:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


辛苦的第1天`  

係ShOoL訓撚左成戈上午`晏就係咁挽`4點幾唱K`10年難得1次我會拎咪唱`係咁唱`唱到好想喊`但喊吾出`好辛苦也`我諗`我都有3日冇喊戈啦`唉`唱完之後....同爸爸傾計`我笑到差D喊`

但係我吾係真係好開心囉`7點幾同爸爸`寶寶`BB去食野`食野戈時係咁挽`笑撚到我仆街`食食下野比BB搞到仆街囉`勁無奈`食完陪BB去救軍`我就練琴`之後就....

吾係好開心`見到D我吾想見到既野`唉`好撚辛苦也`點面對也`唉`

 

無法死心 忘掉自私非愛人
還有私心 仍能令你為我牽掛
余生偉大到自卑也是人
無法誠懇豁達做個偉人

]恕我狠心 無限大方非愛人
還有真心
才難偽裝自己遮蓋良心
你就當我小氣殘忍
從前絕配不夠道行 變配襯

PoSstTiMe`:2009-10-20 11:25 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


冇`  

係ShOoL冇咩野做`係咁訓`冇食晏就`

今日心情都吾係好好`冇撚哂心情`呆下呆`勁吾開心`唉`吾知捫咩好`利利去去都係戈D`冇樣開心`

 

天使也笑我愛你愛得太傻
最后被愛懲罰
古堡里愛情的神話
荒謬的像笑話
天使也笑我愛你愛得太傻
傻得還是放不下
每時每刻每分每秒的牽掛
躲在愛情的角落漸漸升華

PoSstTiMe`:2009-10-19 09:55 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客