| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| ok1般啦` |
|
10月23日`
今日又係到訓`放學戈時聽訓導講有人跳樓`戈時我呆撚左`我諗反起丫哥`大約4點半到放`煲左1陣回家`7點到出利`8點到我開始飲酒`飲飲下姐B去M記`坐坐下我嘔`9點到我大元`
我又左飲`之後天嘔囉`我見到有酒`諗住去拎`點不知班仔吾比`我就同CoOl老打架`之後我同姐b嘈`嘈撚到喊`係咁係到喊`比b記`cOoL老係咁鬧`我勁吾開心`
之後就.....[吾係好想打`]11點幾我開始醒`到CoOl飲大左`唉`本利上高家睇鬼片`但我要睇住cOoL老`冇上到`2點到同姐B回家訓覺`
10月24日`
訓到3點幾仙起身`5點到陪姐B塔車車`得反我1戈`上左救軍諗住練琴`點不知冇房`咁我就同小桃傾計`6點有房嚕`練練下小圓叫我幫佢正野`我大多數時間係救軍`點到回家`
反到屋企同我丫媽傾計`沖完涼之後同哥B[肥威]傾電話`傾左2粒鐘到`係咁係到傾`
哥`多謝你也`係咁陪我`哈`係咁聽我講D吾開心1既野`
伊幾日`我係到諗`我係米要面對現實呢???我係咁係到諗`我係想也`但吾知點做好`我諗...我真係開始要面對啦`我咁逃避冇用架`逃避都冇用架`遲早都要面對架啦`
倒不如早D面對`係米`哈哈`我係到自問自答`我要慢慢開始面對`不過吾知要幾內呢???
忍不住不為你著迷
忍不住不說我愛你
翻開了過去的甜蜜
你的話每一句都清晰
忍不住不為你傷心
忍不住不說我愛你
擦干了過去的點滴
卻又忘記把你忘記
傷心的我常常恨自己
為什么竟然忘記
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 辛苦的第3天` |
|
今日我1戈人反`>,<寶寶吾舒服哇`係sHoOl又係咁訓`哈`吾係訓就挽`爸爸同媽媽好SwEeT哇`哈`搞到我又諗反以前嚕`放左學心情不佳`5點到回家`
7點出利`練琴`CHW飲大左也`哥好心你吾好飲啦`明知你吾飲得又要飲`唉`有咩吾開心1米同我伊戈妹講囉`做咩要飲姐`你又吾
舒服WO`唉`天日飲酒哇`好期待也`哈`今日我好冇用哇`我喊左嘈`忍左4日到`最終都係喊左`
仲要喊左2次`
愛呢你的愛呢
你呢我的你呢
從前的那些快樂
變了沒了
難道你真舍得真舍不得
心呢被弄痛了
承諾呢被丟棄了
我的愛呢
你把它給誰了
知道世界很善變沒想到連你也變
我好懷念你剛開始愛上我的那天
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 辛苦的第2天` |
|
今日係ShOoL又訓`不過冇琴日咁好訓`補完課去3樓坐`心情吾好也`-/\-想喊喊哇`同哥B挽左1陣`入左K房搵爸爸`係入面勁好笑`哈`7點到回家`
多左2對情侶哇`媽媽同成際`寶寶就同反LOK YIN`
伊家我地屋企有3對`仲有LOKLOK同囡囡`我就1戈唉`
單身也`有D野`我仲好辛苦哇`我都吾知可以打D咩`我驚我左D吾應該打既野`會搞到人地好吾開心1`SO有好多野我都係吾打啦`我寫係本野到好啦`
寧愿今天一個別再干擾我 同伴一雙一對但我得一個
再不必惹我 余下的一個我 無人陪我亦能笑著過
長在深淵的我未怕得一個 停在這鬧市中間自覺只得我
自私打算過 無謂不分你我
原來長期熱吻會吸干了自我
|
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 辛苦的第1天` |
|
係ShOoL訓撚左成戈上午`晏就係咁挽`4點幾唱K`10年難得1次我會拎咪唱`係咁唱`唱到好想喊`但喊吾出`好辛苦也`我諗`我都有3日冇喊戈啦`唉`唱完之後....同爸爸傾計`我笑到差D喊`
但係我吾係真係好開心囉`7點幾同爸爸`寶寶`BB去食野`食野戈時係咁挽`笑撚到我仆街`食食下野比BB搞到仆街囉`勁無奈`食完陪BB去救軍`我就練琴`之後就....
吾係好開心`見到D我吾想見到既野`唉`好撚辛苦也`點面對也`唉`
無法死心 忘掉自私非愛人
還有私心 仍能令你為我牽掛
余生偉大到自卑也是人
無法誠懇豁達做個偉人
]恕我狠心 無限大方非愛人
還有真心
才難偽裝自己遮蓋良心
你就當我小氣殘忍
從前絕配不夠道行 變配襯 |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
|
﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=! |
| 冇` |
|
係ShOoL冇咩野做`係咁訓`冇食晏就`
今日心情都吾係好好`冇撚哂心情`呆下呆`勁吾開心`唉`吾知捫咩好`利利去去都係戈D`冇樣開心`
天使也笑我愛你愛得太傻
最后被愛懲罰
古堡里愛情的神話
荒謬的像笑話
天使也笑我愛你愛得太傻
傻得還是放不下
每時每刻每分每秒的牽掛
躲在愛情的角落漸漸升華 |
|
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆ |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 45 | »
|
|