要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛啦`  

失眠也`點幾訓`2點幾比姐B1戈電話嘈醒左`佢話冇屋企反`上我屋企

訓`佢3點幾仙上到利`我諗住訓啦`但訓吾到囉`吊`反到ShOoL訓`測

驗戈時又係到訓`冇哂心機做`3點幾去左粉嶺接BB放學`5點幾去青

欣`7點到回家`好想快D跳舞哇`同埋想快D到天日`哈`

吾知做咩`心情吾係好好`吾知想點`戈心`吾知去左邊`戈心好似冇左

咁`好辛苦哇`伊幾日心情明明好地地架`冇吾開心戈`仲好開心TIM`

但係伊加....吾知想點也`戈心空左`好想喊`但吾知喊乜`好撚辛苦也`

I will wait for you again had a good love me
There is always a corner will let you remind me
I will wait for you again had a good love me
Right or left
All I stand here Shouhou

我會好好過 等你再愛我
總有個角落 會讓你想起我
我會好好過 等你再愛我
向右或向左
都有我站在這里守侯

 

PoSstTiMe`:2009-11-05 08:51 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛`  

反到ShOoL又訓`測驗都訓`放左學回家了`晏就吾比出`SO4點幾我在家

訓左`訓到6點幾食飯`晏D要在家睇細老妹`又冇得出`好累也`等陣係屋

企食煙`

 

Still miss you
If not why I love forward to your results
Distressing torture
Hidden in my heart
Love you asking too much you should put at the end of
Still miss you
If most real and most profound love for abandoned
Would rather not recall
Completely forgotten
Should not be too fell in love with love for you
 
仍想念你
若沒有結果我為何深愛著你
痛心的折磨
在我心里藏
愛你太奢侈應要放底你
仍想念你
若是最真最深刻的愛被拋棄
寧愿沒回憶
完全地忘記
愛上過不應該去愛的你

PoSstTiMe`:2009-11-04 07:16 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


好撚凍也[=  

好撚凍也`反學戈時勁撚凍`反到ShOoL著左3仲冷3`課室好暖也`測英文

戈時我訓左`好多都冇做`因為勁累`中史我就要做`哈`放左學去左翠屏

同林婉兒傾`勁ON9囉`傾左1陣去3樓食飯`點幾回家`3點幾出左利唱K`

唱完同BB行街`8點到正野食`正到10點到`10點幾同丫珊去大埔糸搵LOK

LOK`順便搵老紀`11點4到回家`諗住比埋CHW`但係佢未放工`天日去探

公公`

I have been waiting for you behind
Wait for you one day see me back
Laughter to give you want you happy
Sorry you gave me
Everything about you I have a good collection of

 

我一直都在 你身后等待
等你有一天 回過頭看我
的笑 送給你 希望你快樂
你的難過都給我
關于你的一切我都好好收藏著

PoSstTiMe`:2009-11-04 12:02 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


ookk嘛啦[=  

今日同囡囡反`頭2堂入HALL`搞到我冇得訓`我今日的心情本利好好

的`但放學就....公公入撚左院囉`勁撚多血`我好驚公公有事也`唉`心

情本利好好地架嘛`伊加就....哎`吾知打咩啦`今日我又諗反起之

既野`係那打素`

Memories Always Made Me Feel Sad `

回憶總令我傷心`

PoSstTiMe`:2009-11-02 10:24 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛`  

10月31日`

今日10點幾起身`陪BB出尖咀`出到去正手[立]正左3戈`去左太空館`係

咁行`6點幾反到大埔`之後搵媽媽去BBQ`BBQ戈時都冇咩野1`B完之後

吾係好開心1`吾想講`11點幾反到大元幫寶寶興祝生日`我地係咁挽`12點

幾洛中央`之後都係吾係好開心`同老紀戈D係中央坐`1點幾回家

朋友`我伊加仙知咩叫朋友

11月1日`寶寶生日快樂`今日12點起身挽電腦`3點幾又訓反`因為太累啦`5點

到起身陪BB`7點幾食飯`食完同BB傾計`8點半到洛左3樓`因為吾開心`SO洛

左去搵姐B`同姐B傾計`姐B飲大左也`佢KAI大左`我就勁慘囉`送埋姐B塔車我

就回家`11點半到家`晏D同我家姐睇鬼片`

 我今日諗反好多野`諗反起1年前既今日`1年前既今日`係我開始中2你既第1日

就1年啦`又代表我中2左你1年啦`時間真係戈得快`我最吾希望12月25戈日`姐

係聖誕戈日同埋倒數戈日好似舊年咁`咩都可以好似以前咁`就係聖誕同倒數戈

日吾可以`因為舊年既伊2日我好吾開心`倒數戈日係我最吾開心1既1日`SO我吾

想好似舊年咁也`

 

Today, I am reminded of a year ago today, a year ago today, `` I like your first day
of the `
今天我想起一年前的今天`一年前的今天`是我喜歡你的第一天`

 

PoSstTiMe`:2009-11-01 11:55 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客