要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛[=  

今日係sHoOl係咁訓`冇咩野做`心情不太好[=6點幾反左sHoOl聽講座[=聽334既野`最好笑既係`我好留心咁聽`奇積`哈`10點到回家了`仲有11戈鐘`你就吾係HK啦`唉`我仲諗梗`聽日送吾送你好`我驚我送你`我吾會反利`吾知點哇`我諗`我都係吾好去啦`都係去歷奇好戈[=聽日之後`我冇得左見你啦`要見`都係5戈月017日之後仙有得見`吾知打咩好啦`係咁啦`88[=

PoSstTiMe`:2010-01-29 11:07 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛[=  

生日半半啦`嘛嘛開心[[=開頭就好開心`但之後...唉`最仲`我都係喊左[=係咁飲酒`

今日冇反學`吾多想反`點幾起左身`2點幾去左粉嶺搵丫FuNg`好開心哇`今日得我同`哈`仲有2日`你就走啦[=攢住你戈時`你係咁同我講`[想喊就喊啦]戈時`我真係好想喊架`但係我吾想係你面前喊`係車戈時`我喊左`我真係忍得好辛苦哇`我好想同你講`我梗本吾想你走`我做咁多野都係因為你`我真係好中2你1我吾想見吾到你`但係....我知講左出利都冇用`因為你1定要走`7點到回到家`

PoSstTiMe`:2010-01-28 11:37 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛啦[=  

好多日冇打日記嚕`伊幾日都嘛嘛啦`23號戈日都好開心`丫FuNg出左利`哈`仲有7戈鐘我就15了`冇得掂野了`咁姐係話`你仲有4日就走啦`唉`

PoSstTiMe`:2010-01-26 05:51 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


吾係好開心[=  

我都好內冇打日記啦`吾係好知打咩好`伊幾日掛住煲劇冇打日記`終於睇完家有6子啦`吾知做咩中2左日劇`我諗`有令仔掛`

今日吾知做咩`心情吾係好好`諗諗下`我仲有7日就生日啦`本利係好開心既`但係...我生日既3日後`你就走啦`so...我吾係好想到我生日`仲有吾係好多日見到你咋`平時你又要反工`得星期6見到`但係今戈星期6我吾得閒`你走戈日我又吾得閒`唉`明明係星期2放假架嘛`缺咩冇啦啦星期6放姐`因為佢????!!!!最好吾係啦`因為我吾想左因為佢`

PoSstTiMe`:2010-01-20 05:42 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


嘛嘛啦[=  

考試都係咁`吾識`放左學係3樓曬太陽`11點幾回家`1點到出左利搵丫FuNg`陪佢打針`係咁同佢挽`勁開心`2點幾回家`4點出去見社工`又轉入精神`唉`7點幾點回家`

哈哈`好開心哇`見到你`

I'm HaPpY JuSt To Be WiTh YoU`

我去訓覺仙`

PoSstTiMe`:2010-01-12 08:19 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客