2009 年 10 月 27 日 星期二  |
|
庶汁;生日快樂  |
甘日係庶汁既生日;;
庶汁;;生日快樂!!
琴晚去左瑚碟灣bbq;;
發生左好多又好笑;
好似發夢既事;;
咩事就吾長細講na,xd
留番我自己回味;;
呵x2=]
甘日都係我同老公1齊第23日;;;
就黎1個月;;
琴日不單只係庶汁既生日;;
都係我係近排算係最開心;;覺得最幸福既1日;;
why?!?!"'
because老公對我好左;;更加錫我;;
又可能燒野比老公食;'
and識左2個朋友仔;;
1個係老公牙妹;;朱朱;;
1個係我契妹l0k yee既fd;;yan;;
主;;
甘日就開心na;;
but吾知天日;;後日;;大後日;;直至以後會點呢?!!"
會發生d咩事?!?'
開心定吾開心;?!?
希望我同老公可以繼續好落去哇=]
....牙門;
|
| 刊登時間:2009-10-27 08:11 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
甘日好開心哇;  |
呢2日好開心;
過左老公屋企;
琴日到以家冇同老公嘈過1次交;
雖然我都有亂諗;
但我都控制到自己=]
琴晚9點幾過到黎;
1黎到就見到老公同牙仔係到勁舞-.-''
玩到12點幾;
以為佢會吾玩倍我na'''
點知佢繼續玩斗地住-.-;;;;
玩到3點;;
佢終於吾玩na^^;
倍左我1陣;
小儀又話過黎;(p.s.小儀係牙仔條女)'
牙仔又話小儀味過到黎要我老公倍禾-.-;;
倍牙倍;;
倍到5點幾6點-.-';
佢都係味過黎;
老公終於頂吾信;;
倍我教教豬l0;;
吾好諗多唷xd;;
只係訓教教姐;冇做其他野架=]
訓到12點到;
老公醒左;
又去左幫佢mama玩左陣斗地住><""
不過都只係玩左陣-.-'
又繼續倍我訓=]
^^''
打住甘多先na;;
甘日係同老公1齊既第10日na=] |
| 刊登時間:2009-10-14 02:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|