2009 年 10 月 7 日 星期三  |
|
係老公屋企;p0老公d相  |
甘老公屋企悶得制;
p0下老公的相先;
介紹下我既愛人先;
佢全名;秘密xd
花名;歐偉;
eng name;au wai;
年齡;以成年18+
你地估下佢幾歲?!
<-新相黎'
<-前排既;
以下係老公送比我既第1隻歌''
鍾意了知己-方力申
作詞:雷頌德
作曲:雷頌德
和你天天見 從未專登想太多
何事每次看見你時 如此慶賀
純粹的好友 陪住會愉快得多
你是快樂 打機的拍檔一個
望你的笑容時 才驟覺你最好
其實想拋開那手掣和你擁抱
我怕我忍不到
發現我鍾意你 但我怎能迷戀你
怎會是對像 一早經已成為我知己
問我怎愛你 若我公然迷戀你
可會令你害怕 不敢與我一起
我驚轉變不起
陪你幾多次 從未估得到這麼
誰料這可愛的眼神 卒之殺死我
望你的笑容時 才找到你最好
其實想拋開我所有和你擁抱
我怕我忍不到
發現我鍾意你 但我怎能迷戀你
怎會是對像 一早經已成為我知己
問我怎愛你 若我公然迷戀你
可會令你害怕 不敢與我一起
我害怕分離
是太珍惜你 至未講喜歡你
最起碼 覺得我自己 已擁有你
發現我鍾意你 但我怎能迷戀你
怎會是對像 一早經已成為我知己
問我怎愛你 若我公然迷戀你
可會令你害怕 不敢與我一起
我驚轉變不起 很想愛這知己
~end~
|
| 刊登時間:2009-10-07 07:43 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
|
搵學校-.- |
搵學校牙'''
比牙ma巴左好多日,,
日日叫我搵學校..
我都想搵到牙..
都要收先得架-.-'''
我又吾想讀多年中1禾-.-''
唉..
都吾知可以點,-0-''
甘日成日係老斗billy到-.-''
訓教都比人炸電話炸到冇電-.-'''
夜晚番左屋企...
沖完涼..
換哂3...諗住出天水圍搵碎骨-.-''
佢叫我11點幾先出門口-.-
但我又吾想係屋企對住ma咪0,0''
神早就出左黎-.-''
去食左個牛腩面..
打比佢;佢又話吾洗甘早出;
算na;
我都係冇去到..
打左比牙(p.s我個fd)
佢話上得去佢到..
就上左去,,,
仲*&*^&%#$#...
但佢吾係留左好多..
不過都夠玩架na....
天日番到去1定比ma咪屌-.-''
唉~~~~
到數生日21日=]
好想快D到''
呢排吾知咩事;
有甘既心機打q00za-0-
|
| 刊登時間:2009-09-07 11:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|