甘日又係好遲起身;;;
本身叫左fd11點叫我起身既;;;
去唱k..,但訓死左,,
2點幾先醒;.;
醒果時有19個sms..
吾知幾多個未接@@;;
之後打比瑋瑋;;
佢話佢都係岩岩起身;;
冇去唱k,,
之後我食左米粉and洗完白白..
去左天平搵肥天哥哥;;
再之後去左街平搵皓男果d吹左陣水;;
豆豆同影都黎左.,,
冇nana豆豆話有個fd係出面入左黎上水;
大學生黎-0-';'
甘我地就落左去搵佢..
遠睇好似好樣衰;;
諗住閃人><'
點知個樣都吾係好差..
正常人na,,佢勁c文..
之後到6點到,,哥哥冇nana打黎話嘈交..
我就跑左過小天地,,
點知識既1班都...s0冇事發生0.0
後黎皓男話去彩園搵雞子,,,
去到大m果到,,甘岩見到話吾知咩7點半有sh0w睇,,
我同豆豆同影冇去到,,去左食野,,
andthen7點3-4到,,
我地就入左去等開sh0w..
等左勁耐,....
我地由頭睇到尾-.-
都吾知係睇sh0w定睇仔xddd;;
又大哎黎..哎到聲都沙哂;;;
睇到10點幾,,完場,,
d仔係留下門口等d女出黎l0吹到;;
話睇下有冇令女禾A_A''
不過除左我又好似真係冇,.,.xddddd;;講笑;;(自大-inG)
我地b0左幾支煙..見冇野做..
就各自番屋企,,.
番到黎我食左勁多野,,xdd
打住甘多先na=]
乜我真係豬咩.\/.我只係訓得姐 ;做咩個個話我豬0,0
|