前日到數完,,,
0晨4點幾先番到.,
番到黎同恆仔傾電話傾到7點先訓,,,
訓到下就4點幾,,
牙湯打黎,..問我出吾出黎,,
我話晏d先,,
佢話以家出黎上水搵我..
但我又吾想落街..
叫左佢上黎我到,,我ma又番左大6未番黎,,
我就nana林洗白白na,,
之後係pps睇完美麗高解像就出左去食m記...
勁飽xd;;
跟住去左搵彤彤同恆仔,.,
吹左陣水.,.又話想通頂..
彤and恆就番左屋企先.,.扮訓再出番黎,,
我就同湯出左去買野食果d...
再番黎搵佢2個...
之後我地去左1個地方..邊到就吾講na,,
又打ma雀又玩啤牌...4個人,.
就甘過左1晚,,,
彤同恆就6點半走左先./..
我同湯就等左8點先走;;
果個半中..湯訓左陣..
叫醒佢果時勁好笑...
但又吾識點講..番正我笑左勁耐xdd''
之後佢就送我番屋企..
佢就番去洗白白再出去探佢哥哥;;
甘就過左1個4人的夜晚=]
|