好心你啦.....人地粗眉 就大眼姐..你就粗眉...細眼 我鐘意林嘉男?!你死開D啦 我同佢係老友咋 你妒嫉我同D男仔挽得埋呀?冇計..尼D野係天生嫁 鬼叫我天生同D男仔挽得埋呀?你都唔識我就話我鐘意佢 你估你係愛情專家呀??我而加唔識你 淨係聽你D"戰績"已經咁唔鐘意你啦 更何況你D同班同學 話咩人地搶走D男仔姐 如果你真係有料既 人地點都搶唔走啦係咪呀?你真係以為自己係級花....我係你都未係啦(XD)人地同男仔挽得埋就係鐘意人嫁啦?我夠可以話你同你挽得埋既女仔搞基啦 挽得埋唔係=鐘意 OK?我數學已經差嫁啦估唔到你仲差過我 連尼條公式都唔知?唔好做人啦不如.... |