今日呢~我就入左西貢食m記 仲係個間"tea time"度買左杯[波霸奶茶]tim個名係就係難聽左d不過超正嫁!我仲係同我亞e個2隻狗一齊食m記tim~佢地一隻叫朱古力(我地簡稱佢叫亞朱=])一隻叫曲奇(呢隻係新買嫁!之前病左..而加好番哂!精神哂!)
跟住....
我地就去左碼頭個度同佢地行下不過明明今日係星期6但係就冇乜人bo所以我就問下我亞e可唔可以唔拖住佢地 亞e話得仲連今日係第一隻出街既曲奇都放埋tim!(因為佢好細個嫁咋~)我同佢地一齊跑~跟住挽挽下我,我細佬,我亞媽,我家姐,我亞e都坐低左由佢地自己行下跟住有隻我地叫佢做屈[[神]]狗既狗(因為我地第一次見地佢係係屈[[神屎]]度見到佢訓左係地~)跟住亞朱好惡咁衝埋去嚇到好乖既屈[[神]]狗好惡咁吠左下仲差d咬到亞朱!(其實都係恐下佢姐..)跟住又有幾隻大狗行過成街d細狗主人即刻抱起哂佢地d狗xd跟住我地好勊咁番左亞e屋企~我又睇我最鐘意個套戲既續集~~跟住6點幾同亞婆食飯(好早呢~)跟住就番屋企lu~
拜拜
|