本來今日係一個好開心好開心~~~既日子.因為係學校[[女]]行.
老師一早叫我地分組但係我地唔記得左.so我叫我個best friend-xx津問:你同我一組啦.因為令外個紅女仔組好似唔系好想我入呀
xx津:下.(指一指令外一個女仔係佢組)佢講嫁 我冇得話是嫁.... 我:哦...咁算數啦..但係轉頭我又聽到xx津叫令外一個女仔入組啦bo 我又去問啦:乜唔系你唔話得事嫁咩? xx津:m....今次尼個例外,,,, 我:咁你唔要個個男仔囉(佢個組有一大粒男仔) xx津:唔好啦..我唔想唔要佢bo 我:下..咁我點呀? xx津:唔知bo....
搭車中...
我已經主動想同佢坐嫁啦 但係佢一[[巨]]野彈埋尼:梁xx話要坐呀 我已經唔all like就發脾4坐係後面個條咁既8婆梁xx仲係度同我格理個個女仔講:辛苦哂... 我心諗:家陣同我坐好委屈?!我隨時咬佢幾啖?!?! 我真係勁嬲囉 我咁大個女去[[女]]行我未試過搭車冇人同我講過野 今次係第一次 我真係唔開心到喊囉 都冇人知 跟住個條咁既8婆梁xx明知我拖緊陳xx嫁嘛佢仲要過尼扯佢囉 我咪話:你扯咩野呀?
跟住佢話:關你咩事呀?我有自由 我:你太肥 就尼推左我落去條路唔岩3個人行 你危害到我條生命就關我事啦 我仲聽到佢話:拖你老冇? 我:我老冇有咩好拖? 梁xx:同你講呀? 我:唔系同我講姐 夠你講姐 我有自由家嘛~你搞人老冇就唔好啦~
冇野講.....
算啦算啦~唔開心既野下次再講啦!
而加睇睇相先啦>3<"
尼張係唔記得左名既雀仔~
尼張係孔雀原來係白色嫁本身~
叫紅[[殼]]bo-v-
魚魚~~唔知咩名=-=
雀雀~~又係唔知名=-=
豬=-=~唔使講啦~我記得!尼隻叫大白豬||
3隻豬豬大合照@v@
中間個隻唔郁成隻死豬咁[v]
尼張遠鏡跟住講野豬-3-"
野豬d人係咁推-3-影得一張咋-3-
|