LAm's blog
m35600006
暱稱: CoEY。kNl
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-04-01
2011-03-31
2011-03-30
2011-03-30
2011-03-29
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 723
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

我個個同梁xx既對話打錯左應該係  梁xx:同你講呀?  我:唔系同我講姐 學你咁講 我有自由家嘛~你搞人老冇就唔好啦~



今日記" 忿怒 分類: 未分類

本來今日係一個好開心好開心~~~既日子.因為係學校[[女]]行.

老師一早叫我地分組但係我地唔記得左.so我叫我個best friend-xx津問:你同我一組啦.因為令外個紅女仔組好似唔系好想我入呀

xx津:下.(指一指令外一個女仔係佢組)佢講嫁 我冇得話是嫁.... 我:哦...咁算數啦..但係轉頭我又聽到xx津叫令外一個女仔入組啦bo 我又去問啦:乜唔系你唔話得事嫁咩?  xx津:m....今次尼個例外,,,,  我:咁你唔要個個男仔囉(佢個組有一大粒男仔)  xx津:唔好啦..我唔想唔要佢bo  我:下..咁我點呀?  xx津:唔知bo....

搭車中...

我已經主動想同佢坐嫁啦 但係佢一[[巨]]野彈埋尼:梁xx話要坐呀     我已經唔all like就發脾4坐係後面個條咁既8婆梁xx仲係度同我格理個個女仔講:辛苦哂...  我心諗:家陣同我坐好委屈?!我隨時咬佢幾啖?!?!   我真係勁嬲囉 我咁大個女去[[女]]行我未試過搭車冇人同我講過野 今次係第一次 我真係唔開心到喊囉 都冇人知 跟住個條咁既8婆梁xx明知我拖緊陳xx嫁嘛佢仲要過尼扯佢囉 我咪話:你扯咩野呀?

跟住佢話:關你咩事呀?我有自由  我:你太肥 就尼推左我落去條路唔岩3個人行 你危害到我條生命就關我事啦       我仲聽到佢話:拖你老冇?       我:我老冇有咩好拖?     梁xx:同你講呀?      我:唔系同我講姐 夠你講姐 我有自由家嘛~你搞人老冇就唔好啦~

冇野講.....

算啦算啦~唔開心既野下次再講啦!

而加睇睇相先啦>3<"

  尼張係唔記得左名既雀仔~

 

 

 

尼張係孔雀原來係白色嫁本身~

 

 

叫紅[[殼]]bo-v-

 

魚魚~~唔知咩名=-=

雀雀~~又係唔知名=-=

 

豬=-=~唔使講啦~我記得!尼隻叫大白豬||

 

3隻豬豬大合照@v@

 

中間個隻唔郁成隻死豬咁[v]

 

尼張遠鏡跟住講野豬-3-"

 

野豬d人係咁推-3-影得一張咋-3-