..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 0
累積人氣: 19785
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


2008-08-03 分類: My Life~*

話咁快又到左星期日la∼

  呢日9點幾個陣,

比老公1個電話嚇到彈起左...-0-

  之後就訓唔番la∼

咁就過多1陣起身∼

  今日又係出apm睇戲,

今次睇既係盜墓迷城,

  買左2點飛,

未夠鐘開場咁就去食野先∼

  食完又行左1陣∼

之後就開始睇la∼

  都幾好睇∼

由期係講皇上復活左個到∼-v-

  睇完之後就搭車出旺角∼

去左1間書店,

  老公買左兩本書∼

之後又行去新之城,兆萬,潮流特區等等...

  行左好耐,

中途去左食魚肉翅∼

  之後又行去某書店∼

又買左3本書∼

  有排睇lu∼-v-

跟住又行左1陣∼

  行到8點幾左加就番屋企lu∼

今晚冇買餸,

  所以就食上次買既蕃茄麵∼

我仲連d湯都飲哂∼-v-

  放完今日假聽日又要番工lu∼

最後有今日買既鬆弛熊閃石∼

  貼落手機度都幾好睇bor∼

2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008-08-01 分類: My Life~*

呢日又係要番工∼

  朝早訓醒都唔想起身...-v-

不過唔起唔得,

  之後沖涼洗頭∼

同老公1齊去買早餐食∼

  番到去食完就做野∼

到左晏晝全公司1齊去飲茶∼

  食左唔係好多野∼

今日比人話我唔笑個樣好似嬲爆爆咁∼

  唔通真係嗎...?

但老公話我呢個樣係呆...-0-

  好快就到6點放工∼

老公好準時咁打黎∼-v-

  然後1齊去深水埗∼

目的係買打蛋器,

  不過買唔到lor∼

白行左la咁又∼

  之後就過左旺角∼

食左之前想試個間"越南人"∼

  我地好變態咁叫左好多野...

首先係超大碗既河粉∼

  入面有好多餸∼

諗住唔夠食仲叫多碗雞絲撈飯...

  仲有串燒∼

食到超飽真係...-v-

  之後去左DHC買指甲油∼

買完過奧海城∼

  又係諗住睇打蛋器∼

見到之前老公講個個∼

  真係好抵買∼

最重要係可以座檯∼

  咁就唔洗拎到手攰∼

點知......

  售貨員話冇貨...

點解次次都係咁ga...

  想買親d野都係冇...= =

又要失望而回添...

  走之前去埋超市∼

又係買野食...

  不過今次我好乖,

淨係買左1盒朱古力咋∼

  其餘都係老公既∼-v-

買完野就搭車番屋企lu∼

  仲有原來今日係我農曆生日,

估唔到咁平淡就過左lu∼*3*

2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


2008-07-27 分類: My Life~*

終於等到星期日la∼

  今朝又係9點幾醒左∼

起身洗頭之後打比老公∼

  跟住搭車出旺角∼

點知出到去d舖頭都未開...

  咁就等埋老公黎∼

1齊去左池記食野∼

  原來d豬排都幾好味bor∼-v-

食完之後就搭車出灣仔∼

  超熱lor今日係∼

1路行1路流汗∼

  首先走左去188行左陣∼

行完去買書展入埸卷∼

  之後就行去書展la∼

去到都唔係想像中咁多人...

  去到我地都冇好仔細咁睇D書∼

最後都係買左5本書∼

  其中兩本係整甜品既∼

遲d就可以試下整la∼

  但其實我都冇咩心機行...

因為今日成日個肚都唔舒服,

  都唔知點解最近都係咁...

不過我地都行哂先走∼

  話哂$25入埸唔好蝕∼-v-

行完之後番觀塘∼

  1心諗住去吉之島買士多啤梨∼

點知冇哂lor...

  明明琴日仲見到好多...

真係超黑仔的...= =

  之後上番去食飯∼

今次又係食牛排∼

  估唔到霜降牛排係好食過西冷∼

仲要平d添bor∼

  不過兩個都好好味既∼

食完之後就番屋企lu∼

  不過行行下又走去買m記雪糕∼

因為新出左個美祿麥旋風∼

  話咁快又過左1日假期∼

聽日又要番工lu∼*3*