| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 3 日 星期日  |
| 2008-08-03 |
分類: My Life~* |
話咁快又到左星期日la∼
呢日9點幾個陣,
比老公1個電話嚇到彈起左...-0-
之後就訓唔番la∼
咁就過多1陣起身∼
今日又係出apm睇戲,
今次睇既係盜墓迷城,
買左2點飛,
未夠鐘開場咁就去食野先∼
食完又行左1陣∼
之後就開始睇la∼
都幾好睇∼
由期係講皇上復活左個到∼-v-
睇完之後就搭車出旺角∼
去左1間書店,
老公買左兩本書∼
之後又行去新之城,兆萬,潮流特區等等...
行左好耐,
中途去左食魚肉翅∼
之後又行去某書店∼
又買左3本書∼
有排睇lu∼-v-
跟住又行左1陣∼
行到8點幾左加就番屋企lu∼
今晚冇買餸,
所以就食上次買既蕃茄麵∼
我仲連d湯都飲哂∼-v-
放完今日假聽日又要番工lu∼
最後有今日買既鬆弛熊閃石∼
貼落手機度都幾好睇bor∼

|
2008 年 8 月 1 日 星期五  |
| 2008-08-01 |
分類: My Life~* |
呢日又係要番工∼
朝早訓醒都唔想起身...-v-
不過唔起唔得,
之後沖涼洗頭∼
同老公1齊去買早餐食∼
番到去食完就做野∼
到左晏晝全公司1齊去飲茶∼
食左唔係好多野∼
今日比人話我唔笑個樣好似嬲爆爆咁∼
唔通真係嗎...?
但老公話我呢個樣係呆...-0-
好快就到6點放工∼
老公好準時咁打黎∼-v-
然後1齊去深水埗∼
目的係買打蛋器,
不過買唔到lor∼
白行左la咁又∼
之後就過左旺角∼
食左之前想試個間"越南人"∼
我地好變態咁叫左好多野...
首先係超大碗既河粉∼
入面有好多餸∼
諗住唔夠食仲叫多碗雞絲撈飯...
仲有串燒∼
食到超飽真係...-v-
之後去左DHC買指甲油∼
買完過奧海城∼
又係諗住睇打蛋器∼
見到之前老公講個個∼
真係好抵買∼
最重要係可以座檯∼
咁就唔洗拎到手攰∼
點知......
售貨員話冇貨...
點解次次都係咁ga...
想買親d野都係冇...= =
又要失望而回添...
走之前去埋超市∼
又係買野食...
不過今次我好乖,
淨係買左1盒朱古力咋∼
其餘都係老公既∼-v-
買完野就搭車番屋企lu∼
仲有原來今日係我農曆生日,
估唔到咁平淡就過左lu∼*3* |
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
| 2008-07-27 |
分類: My Life~* |
終於等到星期日la∼
今朝又係9點幾醒左∼
起身洗頭之後打比老公∼
跟住搭車出旺角∼
點知出到去d舖頭都未開...
咁就等埋老公黎∼
1齊去左池記食野∼
原來d豬排都幾好味bor∼-v-
食完之後就搭車出灣仔∼
超熱lor今日係∼
1路行1路流汗∼
首先走左去188行左陣∼
行完去買書展入埸卷∼
之後就行去書展la∼
去到都唔係想像中咁多人...
去到我地都冇好仔細咁睇D書∼
最後都係買左5本書∼
其中兩本係整甜品既∼
遲d就可以試下整la∼
但其實我都冇咩心機行...
因為今日成日個肚都唔舒服,
都唔知點解最近都係咁...
不過我地都行哂先走∼
話哂$25入埸唔好蝕∼-v-
行完之後番觀塘∼
1心諗住去吉之島買士多啤梨∼
點知冇哂lor...
明明琴日仲見到好多...
真係超黑仔的...= =
之後上番去食飯∼
今次又係食牛排∼
估唔到霜降牛排係好食過西冷∼
仲要平d添bor∼
不過兩個都好好味既∼
食完之後就番屋企lu∼
不過行行下又走去買m記雪糕∼
因為新出左個美祿麥旋風∼
話咁快又過左1日假期∼
聽日又要番工lu∼*3* |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 39 | »
|