| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
| 2008-08-31 |
分類: My Life~* |
話咁快到左8月既最後1日la∼
呢日我又係1早醒左∼
之後又係床到碌碌碌∼-v-
跟住就打比老公∼
搞掂哂野出旺角∼
去到首先又係食野∼
今次去左1間野食焗飯∼
食左幾啖都好飽∼
食完野周圍行下∼
去左潮流特區∼
今日又買左鬆弛熊la∼*3*
隻鬆弛熊係識自己行ga lor∼
超得意∼
之前見過好多次都冇買到∼
今次終於買左∼-v-
而且$95係我地見過最平既∼
買完之後又行下∼
到左差唔多2點過番朗豪坊∼
今次買左飛睇80分鐘死亡直播∼@@
第1次入戲院睇3級片∼-v-
2:40開埸∼
對我黎講套戲係超恐怖la∼-口-
不過老公1d都唔驚lor...
而且就係咁捉實佢隻手la∼
1到d恐怖鏡頭我都唔敢睇la...
好唔容易咁睇完左∼哈哈∼
最後d人都係死哂∼
睇完之後就搭小巴過荃灣∼
去左荃新天地行∼
第1次去咋我...
真係大鄉里∼-v-
不過都冇咩野睇既∼
係個度食左KFC∼
想唔肥都唔得la∼
之後又繼續行下街咁∼
行到咁上下就番屋企lu∼
到左夜晚都飽到食唔落飯lu∼哈哈∼
|
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
| 2008-08-24 |
分類: My Life~* |
呢日7點鐘就醒左lor...
之後係張床度碌下碌下到9點起身∼-v-
係我差唔多出得門口既時候,
老公就打電話黎la∼
真係準時la∼
咁我就搭車過觀塘∼
本身諗住先上老公度,
不過最後都係1齊去apm食野∼
食完野就搭車過佐敦∼
落車之後仲要行路去圓方∼
買左4點飛睇3D版地心探險記∼
未夠鐘既關係∼
我地係商埸行左好耐∼
仲無聊到睇d小朋友溜冰添∼
到左4點鐘開埸睇戲∼
原來睇3D真係好好多lor∼
因為佢好多情節都用到d特效∼
睇到我後面個女仔都e嘩鬼叫∼-v-
如果要我睇2D我會唔睇好過∼
睇完之後去左買雪糕食∼
食完就番過觀塘∼
本來諗住食KFC∼
不過都係冇食到∼
去左超市買壽司番屋企食∼ |
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
| 2008-08-23 |
分類: My Life~* |
今日終於同好耐冇見既朋友見面la∼
上次見大家都成兩個月前∼
仲有成年冇見既子敏兄都有出現∼
真係難得la∼
所以我都有點期待今日∼-v-
雖然都係出黎食下野∼
吹下水咁∼
不過都幾開心∼
唔知下次見大家係幾時呢???@@
仲有要多謝winnie今日既禮物∼-v-
睇唔到個樣∼哈哈∼
 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 39 | »
|