..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 1
累積人氣: 19788
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


2008-08-31 分類: My Life~*

話咁快到左8月既最後1日la∼

  呢日我又係1早醒左∼

之後又係床到碌碌碌∼-v-

  跟住就打比老公∼

搞掂哂野出旺角∼

  去到首先又係食野∼

今次去左1間野食焗飯∼

  食左幾啖都好飽∼

食完野周圍行下∼

  去左潮流特區∼

今日又買左鬆弛熊la∼*3*

  隻鬆弛熊係識自己行ga lor∼

超得意∼

  之前見過好多次都冇買到∼

今次終於買左∼-v-

  而且$95係我地見過最平既∼

買完之後又行下∼

  到左差唔多2點過番朗豪坊∼

今次買左飛睇80分鐘死亡直播∼@@

  第1次入戲院睇3級片∼-v-

2:40開埸∼

  對我黎講套戲係超恐怖la∼-口-

不過老公1d都唔驚lor...

  而且就係咁捉實佢隻手la∼

1到d恐怖鏡頭我都唔敢睇la...

  好唔容易咁睇完左∼哈哈∼

最後d人都係死哂∼

  睇完之後就搭小巴過荃灣∼

去左荃新天地行∼

  第1次去咋我...

真係大鄉里∼-v-

  不過都冇咩野睇既∼

係個度食左KFC∼

  想唔肥都唔得la∼

之後又繼續行下街咁∼

  行到咁上下就番屋企lu∼

到左夜晚都飽到食唔落飯lu∼哈哈∼  

2008 年 8 月 24 日  星期日   晴天


2008-08-24 分類: My Life~*

  呢日7點鐘就醒左lor...

之後係張床度碌下碌下到9點起身∼-v-

  係我差唔多出得門口既時候,

老公就打電話黎la∼

  真係準時la∼

咁我就搭車過觀塘∼

  本身諗住先上老公度,

不過最後都係1齊去apm食野∼

  食完野就搭車過佐敦∼

落車之後仲要行路去圓方∼

  買左4點飛睇3D版地心探險記∼

未夠鐘既關係∼

  我地係商埸行左好耐∼

仲無聊到睇d小朋友溜冰添∼

  到左4點鐘開埸睇戲∼

原來睇3D真係好好多lor∼

  因為佢好多情節都用到d特效∼

睇到我後面個女仔都e嘩鬼叫∼-v-

  如果要我睇2D我會唔睇好過∼

睇完之後去左買雪糕食∼

  食完就番過觀塘∼

本來諗住食KFC∼  

  不過都係冇食到∼

去左超市買壽司番屋企食∼

2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


2008-08-23 分類: My Life~*

今日終於同好耐冇見既朋友見面la∼

  上次見大家都成兩個月前∼

仲有成年冇見既子敏兄都有出現∼

  真係難得la∼

所以我都有點期待今日∼-v-

  雖然都係出黎食下野∼

吹下水咁∼

  不過都幾開心∼

唔知下次見大家係幾時呢???@@

  仲有要多謝winnie今日既禮物∼-v-

睇唔到個樣∼哈哈∼